Fisha Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei! Jeg lurer på hvordan man kan lese av cpu temp og eventuelt andre tempraturer i windows for dette hk-et; Abit AV8, K8T800 PRO Blir veldig glad hvis noen finner noe software eller annet som hjelper Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei! Jeg lurer på hvordan man kan lese av cpu temp og eventuelt andre tempraturer i windows for dette hk-et; Abit AV8, K8T800 PRO Blir veldig glad hvis noen finner noe software eller annet som hjelper 5372046[/snapback] Du kan jo bruke Everest, det er veldig bra... Eller speedfan, eller CPUcool... eller hdd health... Er mange alternativer ^^ Søk neste gang Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg liekr nå maimboardmonitor, er et genialt program for avlesing av temperaturer. bare søk på mbm5 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hvorfor bruker du ikke Abit sin egen software? Da kan du jo lese av temperaturer,volt,viftehastighet og justere viftene hvis du vil. uGuru-EQ heter det. Det ligger på cd'en som fulgte med hovedkortet ditt. Slik ser det ut: Endret 2. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Jepp tusen takk for info. Jeg fant u-guru på internett (var ikke på cd-en ) så nå er alt i orden Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg bruker AIDA32 og har kun gode erfaring med det. I tillegg til å lese av CPU fan speed, CPU temp og MB-temp finner du også en rekke andre ting om datamaskinen din du ikke ante fantes Men mindre du en viss peiling da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå