Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 skal sende hovedkortet mitt tilbake til komplett..Er de nøye med at ALT tilbehøret følger med ? Jeg veit ikke om jeg har det, husker ikke alt som var med... kan da sikkert putte oppi bøkene og sata kabler.. Kjøpte runde ide kabler, så veit ikke hvor de andre er x]] Lenke til kommentar
craven Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er en grunn til at det mangler Sata og div kabler når man kjøper demokort på komplett... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 jojo, men kortet mitt er defekt. og vil nok ikke lønne seg å reparere x] Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 jojo, men kortet mitt er defekt. og vil nok ikke lønne seg å reparere x] 5372157[/snapback] Faktisk så blir de dette. Å kaste elektronikk-produkter er også veldig dyrt, så veldig mye blir faktisk reparert. De som ikke blir reparert blir brukt som dele-kort til andre reperasjoner. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 hm, ok da.. men da blir det et par ide kabler mindre på den som evt. får hovedkortet mitt seinere (om jeg ikke får det tilbake da?!) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 skal sende hovedkortet mitt tilbake til komplett..Er de nøye med at ALT tilbehøret følger med ? Jeg veit ikke om jeg har det, husker ikke alt som var med... kan da sikkert putte oppi bøkene og sata kabler.. Kjøpte runde ide kabler, så veit ikke hvor de andre er x]] 5371978[/snapback] Jeg har aldri sendt med noe som helst bundle når jeg har returnert ting (hovedkort, skjermkort, MP3-spiller), og har heller aldri fått noen reaksjon på at det mangler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Når det gjelder HK så hadde det vært fint om Webshops *krevde* at IO-shield ble returnert for å få godkjent retur/RMA. Det burde som regel ikke være noe problem for noen å returnere komplett vare egentlig.. At Webshops ikke er så strenge med å håndheve slikt synes jeg er litt merkelig i grunnen.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 IO-shield er alltid fint å ha med ja ;P men akkurat hovedkort synes jeg er like greit å kjøpe "nytt" istedet for demovare.. Veit ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 da har jeg skrudd alt fra hverandre osv phew, cpu'n satt ikke fast i cpu kjøleren denne gangen ;D (har sikkert noe å gjøre med at jeg byttet ut boxed-pastaen) ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå