Joachim_F Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 I et møte for aksjonærene sine nevnte JoWooD fremtidsplaner som massive flerspillerspill basert på Gothic og SpellForce, og Gothic til konsoll. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ooh, Gothic ekspanderer! Høres bare fint ut, så får Gothic-serien kanskje endelig den oppmerksomheten den fortjener. Kan alltids hende at det blir kult med et Gothic-MMO (tiden vil fortelle), men i første omgang gleder jeg meg til Gothic 3. The Guild 2 ser også ut til å bli ganske så kult. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hvis det blir noe av MMO, så håper jeg inderlig at det tar kampsystemet med seg fr Gothic! Liker ikke "trykk og sepå" spill som WOW. Klart.. du må bruke skills, og rogue er heftig på dette, men du kan fortsatt bare trykke å sepå.. vil blocke selv, og velge hvor jeg vil slenge øksa og stikke med sverd! mye bedre med slike kampsystem.. da trenger du ikke å støtte deg så mye på lvl og utstyr, men ferdigheter, reaksjonstid og fingerspill! Spellforce er jo litt kult og da =D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Problemet med det "gjørtingselv" er vel at det ofte er endel ping i mmorpg (ihvertfall mer en 16player fps spill), og da har du ikke sjangs omtrendt til å angripe og dogde. slik at plutselig lagger du ut litt, så daua du pga ikke rakk å blokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg