Pysj`n Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nyttår alle sammen:) Nå er tiden inne for og kjøpe ny mobil igjen. Men problemet er bare hvilken mobil. Mine kriterier er: Støtte for mp3-filer Støtte for minneskort Flip-telefon, eller evt. med slide-tastatur. Pris fra 1-4000 kr. Utgang for vanlige hodetelefon (ikke et "must" men et stort pluss) Har du noen gode forslag så kom med de. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Klarer du å vente litt så kommer 6280. Aner ikke hvor god mp3-støtten er på den, men det får du nok vite når amobil-testerne tester den Gå inn på www.nokia.no og les litt om den Lenke til kommentar
Iseliiin Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Sony Ericsson W800i.. Hadde passet veldig bra! Bare for at den har klassisk utseende da jaja.. se på den du Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Sony Ericsson W800i.. Hadde passet veldig bra! Bare for at den har klassisk utseende da jaja.. se på den du 5371927[/snapback] Funksjonsmessig ser jo mobilen ypperlig ut, men likte ikke helt designet på den. Jeg vil ha enten en klapptelefon eller en med slide-tastatur. Men takk for tipset iallefall Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Klarer du å vente litt så kommer 6280.Aner ikke hvor god mp3-støtten er på den, men det får du nok vite når amobil-testerne tester den Gå inn på www.nokia.no og les litt om den 5371846[/snapback] Ajajaj :!: Denne så utrolig pen ut. Men det er vel en 3G-telefon. Men kan jeg bruke denne som en helt vanlig GSM-telefon? Isåfall ser denne veldig bra ut, og det sier jeg selv om jeg aldri har likt Nokia noe særlig. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Klarer du å vente litt så kommer 6280.Aner ikke hvor god mp3-støtten er på den, men det får du nok vite når amobil-testerne tester den Gå inn på www.nokia.no og les litt om den 5371846[/snapback] Ajajaj :!: Denne så utrolig pen ut. Men det er vel en 3G-telefon. Men kan jeg bruke denne som en helt vanlig GSM-telefon? Isåfall ser denne veldig bra ut, og det sier jeg selv om jeg aldri har likt Nokia noe særlig. 5372015[/snapback] Har du hatt en Nokia-telefon noen gang? Har bare hatt Nokia-telefoner, og den neste jeg har tenkt å satse på er 6280, om det ikke kommer noen mer passende før tiden kommer for ny telefon Den har 3G, men det er klart du kan bruke den som en vanlig GSM-telefon, kan det samme med min 7600 Er ikke sikker på mp3-støtten, så siden dette er et av hovedkriteriene dine burde du sjekke det først. Lurer på det selv, så sjekker det nå.. :!: EDIT: Musikkspiller med stereolyd Vel, ikke la deg lure, stereo er det nok bare i headsett, det er den forvokste søstermodellen 6270 som har stereohøyttalere Endret 4. januar 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå