ArchW Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei, har gått over til SATA disker og trenger derfor en strømforsyning som støtter SATA. Tenkte en stund på diverse overganger etc men forandret mening ettersom jeg kan bruke den nåværende PSU'en i filserveren som skal kjøre IDE diskene. Nå ser jeg at mange PSU'er støtter SLI. Hva har SLI med strømforsyninger å gjøre? Jeg ser også at det står oppnevnt PCI-X etc, er det forskjellig strømutganger på vanlig PCI og PCI-X? Jeg sitter med 478 bracket, men tenker vel på å oppgradere til sommeren eller noe sånt, så at PSU'en støtter PCI-X er jo bra. Den burde også kunne støtte PCI ettersom det er dette jeg benytter meg av. (om det er forskjell på PCI og PCI-X) PSU'en burde være rundt 500 watt. Den burde se bra ut, og helst benytte seg av avtagbare deler. At den er rimelig er jo selfølgelig et pluss, men den må alikevel være av kvalitet. Har sett på noen og har lest litt her på forumet men blir veldig usikker... Hiper Type-R 580W fra komplett virker jo absolutt som en god kandidat. I dyreste laget dog. Mist 500W virker jo også som en grei forsyner, men førstnevnte tror jeg er bedre. Fortron Source 400W virker jo veldig fin til prisen, selv om 400W er litt i underkant av hva jeg ønsker. Kansje bare 2 SATA utganger? Kan noen av dere hjelpe meg litt? Er helt sikkert andre PSU'er som også er aktuell! Jeg er villig til å betale det lille ekstra for kvalitet, i både pris og leveringstid. Men jeg betaler ikke 30% mer for å få noe Gamer Edition som en eller annen CS spiller har signert.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311653&cks=SER denne her har jeg mange knall erfaringer med. satt opp 4 maskiner på den. den har 4 s-ata ++ forteller meg om det er interesant! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ville ha gått for Hiper. Beste jeg har hatt så langt. 3Dgameman har en video review vis du vil se nærmere på den. Finner den her. Lenke til kommentar
ArchW Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Takk for svar fra dere begge, tror beslutningen min lander på Hiper. Må nok innrømme at det var finishen som til slutt avgjorde at jeg gikk for den. Kansje også litt at dens modulbaserte system har fått veeeeldig mye bra kritikk! Den verktøykassa er fristende, følger den med i standard pakken til feks komplett også? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Verktøykassa er det den kommer pakket i så den får du med. Er sort rundt hele. Endret 2. januar 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
ArchW Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Foressten, er den svarte versjonen av Hiper Type-R 580W svart på alle sidene uten noe silver finish eller er det noe silver der også? Kan se litt ut som at den ikke er helt svart ifølge videoen, men så virker det som den er svart når jeg googler bilder av den. Grunnen til dette er at jeg har et aliminiumsfarget Lian Li kabinett og om den er helt svart tror jeg blå vil være mye mer passende... På forhånd takk! Lenke til kommentar
ArchW Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Verktøykassa er det den kommer pakket i så den får du med. 5374774[/snapback] Aha, det er jo glimrende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå