Gå til innhold

Sam E530, Sam D500, Sam D600 eller SE k750i ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! :D

Av disse ville jeg helt klart gått for SE K750i. Den gir mest for pengene, og kameraet knuser alt på markedet. Et minus er at videoen er ubrukelig, her er Samsung D600 MYE (!) bedre. Den er dog 700-800 kr dyrere, men har flottere design (syns jeg), og mulighet til å kobles til stereoanlegget eller TV-en :w00t: . Et pluss med D600 er at ikke alle har denne.

Så viss du vil skille deg litt ut, og bryr deg om design og video, kjøp D600 :thumbup:

Viss kamera og funksjonalitet (, og pris) prioriteres høyest, gå for SE k750i! :w00t:

(De andre telefonene kan du så godt som droppe! Bortsett fra W800i som er nesten identisk med K750i. Men er du villig til å betale 500-600 kr, bare for å få større minnekort og flightmodus, og bedre headset? Dessuten er den mye styggere og styrepinnen og tastene er verre enn hos K750i.)

HÅper dette kunne hjelpe deg, og lykke til med ny telefon! ;)

Hilsen Tinki Winki

Lenke til kommentar

Jeg ville også helt klart gått for en SonyEricsson K750i. Denne har fint design, bra kamera, masse funksjoner, Stor skjerm.

Minuset er minne på den, men dette kan du kjøpe ekstra i tillegg. Har hatt min K750i i snart 14 dager nå og jeg er strålende fornøyd. Personlig synes jeg ikke Samsungene er så bra. Ikke ser de noe særlig bra ut heller.

Gå for en SE K750i du.

PS: hehe. grunnen til at det ikke var så mange som hadde svart var vel fordi at noen av oss var på jobb eller skole :p.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Gå for W800i.

Den er ca 400kr dyrere enn K750i, men det er ikke noe forskjell, bortsett fra at W800i, er en walkmanmobil, og det følger med 512mb minnekort, og bedre ørepropper.

D600 er også en flott mobil, og det er en telefon som ikke alle har, i tillegg til at den har bedre video enn K750i og W800i.

K750i/W800i har jeg inntrykk av at det er veldig mange som har..

Lenke til kommentar

Gå for w800. den er mye bedre enn de fleste tidligere SE hvis du har noen dårlige erfaringer. det tar hvertfall k750 og d500 ut fra valget (bør hvertfall), men D600 er også en bra mobil så det må du vurdere men jeg hadde gått for SE w800! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...