Gå til innhold

Ps2 Slim med harddisk?

ken8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal vist være mulig å koble til harddisk med usb ja. Men det skal vist gå Veldig tregt på den måten. Mener jeg fant noe slikt her en gang. Resten av spørsmålene dine kan jeg ikke svare på.

Edit: Fant Denne . Kanskje du kan bruke den. Står at den er til slim ps2. Men at man må lodde og slikt.

Men produktet jeg sikta til heter usbExtreme. Du kan lese mere om det her

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar

PS2 vil aldri bli et multimedia maskin slik som xbox.

Jeg har selv brukt PS2 med 200gig harddisk i ca 1 år, før jeg bestemte meg for å bruke hardisken til noe annet.

Grunnen til dette er følgende:

a) Det er lite programvare for å spille musikk/video. Det beste tror jeg er noe som heter SMS men det er så lite at du kan lagre det på memory cardet og boote det med matrix infinity.

b) Utrolig treg overføring til harddisk, også på løsningene du lodder. Dvs, ca 30 min via cd --> harddisk eller flere TIMER via ftp per spill

c) Veldig mange spill virker ikke fra HDD

d) Veldig lite programvare for harddisk.

Så til multimedia er xbox 100 ganger bedre.

Jeg bruker xbox til multimedia/linux og ps2 /xbox360 til å spille spill.

Lenke til kommentar
Kom på 1 ting til: Så eneste grunn til å chipe ps2 er for å kunne spille backup av spill? Trenger man da Matrix Infinity, eller er denne å anbefalle siden denne er best/mest stabil?

5372541[/snapback]

Xbox er helt klart det beste uten tvil. (for avspilling av musikk og video)

Det er mange, (spesielt i alderen 25-40 år) som kjøper seg xbox og chipper denne KUN for multimedia funksjonene og tar spill som en "bonus".

Matrix Infinity kan oppgraderes og er utrolig stabil.

Det er det som skiller denne og rimligere løsninger.

Dessuten støtter den DEV1, så du kan foreks lagre divx spiller på memorycardet.

Har du også en TV som støtter ntsc og skal kun spille spill, vil en rimligere chip gjøre like god jobb, men kan hende boot raten ikke er like god :)

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...