Gå til innhold

GTA LCS eller Ridge Racer til PSP?

and-al

Anbefalte innlegg

Eg skal kjøpe meg nytt psp spill i morgen. Det er 2 spill eg har sett på: GTA LCS og Ridge Racer. Etter å ha lest maaaaaaaaaaaaange omtaler så er eg litt usikker. Hva skal eg velge?

Har veldig lyst på begge to, men eg har bare råd til et, men eg kommer til å kjøpe andre valget senere.

Hva gir mest for pengene av desse to spillene?

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg skal kjøpe meg nytt psp spill i morgen. Det er 2 spill eg har sett på: GTA LCS og Ridge Racer. Etter å ha lest maaaaaaaaaaaaange omtaler så er eg litt usikker. Hva skal eg velge?

Har veldig lyst på begge to, men eg har bare råd til et, men eg kommer til å kjøpe andre valget senere.

Hva gir mest for pengene av desse to spillene?

Takk for alle svar!

5371290[/snapback]

Hvis du virkelig elsker arkade-bilspill, breisladd etc. kjøp Ridge Racer. At spillet har flott grafikk gjør ikke saken verre.

Hvis du liker GTA-serien veldig godt, kjøp LCS, helt klart det beste GTA-spillet.

Har selv både Ridge Racer og LCS. :)

EDIT: Rettet noen tydelige skrivefeil.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt GTA:LCS, for det gir hvertfall meg lengre holdbarhet. Pluss at hvis du har FW 2.01 eller mer, så har du sjansen til å få homebrew på den.

Er en kjent fyr som kaller seg Fanjita som driver med en EBOOT-loader til 2.01 nå, å han sa han ble ferdig med den snart.

Lenke til kommentar
har intrykk av at gta lcs er utrolig likt gta3..  fikk iallefall den følelsen da jeg prøvde det på psp..

Fordi det er i samme byen. Historien (skulle da bare mangle), grafikken, og mulighetene er allikevel langt bedre enn GTA 3, så å si at det er en direkte port av GTA 3 blir feil.

5373647[/snapback]

aki.. oppdaget at det var forandret litt ja..

men lit kjipt for meg da som brukte MANGE timer foran en playstation med gta3:P er liksom litt lei en plassen:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...