Gå til innhold

Trenger tips om bra PSU fra Komplett.no


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg tipper jeg blir å kjøpe nytt hovedkort og PSU da pc'en min virker temmelig død (har en tråd om dette her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...view=getnewpost ) :cry: .

 

Jeg kommer til å handle på Komplett slik at jeg får hentet varene samme dag på Oslo S (smart løsning !). Jeg har sett for meg en prislapp på mellom 800 og 1300 kr for nytt PSU. Det viktigste er at strømmen er stabil og bra, ikke noe "billigskjit" her i gården. Fint om PSU'en også er stillegående til en viss grad, da det skal monteres i et Cooler Master Stacker kabinett som kjører vannkjøling over hele linja. PSU'en må være minimum 550W, men jeg hadde sett for meg 600W eller høyere (man vet jo aldri hva man kan komme til å trenge i framtiden).

 

Men jeg har dårlig greie på hvilket merke jeg bør velge, samt hvorfor.

Noen som kan fortelle meg hvilket PSU jeg klart bør velge fra komplett og evt. en test som viser til "PSU'et over alle PSU'er" ?

 

Takker og bukker !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Test kan jeg ikke vise til, men denne er veldig bra...

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308851&cks=PRL

og det er ikke bare subjektivt, sjekk her på forumet så vil du se at mange er veldig godt fornøyde med denne.

Har den selv og den er stillegående og stabil, samt at den er moduloppbygd slik at du kun bruker de ledningene du har behov for.  :thumbup:

5370949[/snapback]

 

 

Den ser helt klart interessant ut. Synd et par stykker har rapportert dårlig erfaring med den på produktsiden hos komplett, men man kan jo alltids være uheldig med et produkt uansett hva man kjøper så klart.

Jeg noterer meg den og venter i spenning på om flere her evt. kan tipse om andre gode psu'er!

Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar !

 

Det ser ut til at jeg kanskje går for Hiperen. Skulle gjerne ønsket det var litt mere watt i den, men det holder uansett foreløpig til min bruk. Samt det faktum at den vil ta seg godt ut i min vannavkjølte CM stacker.

 

Tror ikke Fortron Source er et dårlig valg heller, det frister litt med 700W utgaven.

 

Får se hva jeg ender med !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...