malla Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Fikk et bilde av denne blåmeisen på fuglebrettet i vinter. Ønsker gjerne kritikk på den! Godt nyttår Endret 2. januar 2006 av malla Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kjøttmeisen din er en blåmeis. Lenke til kommentar
malla Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Kjøttmeisen din er en blåmeis. 5370873[/snapback] Haha sant, gikk litt fort i svingene med skrivingen der Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Lekkert, kan du poste bilde med original bakgrund? Lenke til kommentar
malla Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Lekkert, kan du poste bilde med original bakgrund? 5370983[/snapback] Takk skal du ha Det er originalbakgrunnen - grå novemberhimmel. Her er bildet før redigering: Lenke til kommentar
lre Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Veldig fint bilde egentlig. Synes kanskje at du må bruke originalbakgrunnen mer enn den redigerte utgaven. Noe sier meg at de ekstra detaljene på det originale burde være der Lenke til kommentar
malla Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Veldig fint bilde egentlig. Synes kanskje at du må bruke originalbakgrunnen mer enn den redigerte utgaven. Noe sier meg at de ekstra detaljene på det originale burde være der 5371018[/snapback] Mener du å droppe beskjæringen, eller ta ned kontrasten? bakgrunnen er jo den samme på begge bildene, fuglen er jo ikke klippet ut.. Eller misforstår jeg? Lenke til kommentar
lre Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Veldig fint bilde egentlig. Synes kanskje at du må bruke originalbakgrunnen mer enn den redigerte utgaven. Noe sier meg at de ekstra detaljene på det originale burde være der 5371018[/snapback] Mener du å droppe beskjæringen, eller ta ned kontrasten? bakgrunnen er jo den samme på begge bildene, fuglen er jo ikke klippet ut.. Eller misforstår jeg? 5371082[/snapback] Tenker på at det helt til høyre i bildet og det langs bunn-linjen må være med Klarer ikke å se hva det er forno, men synes det var okey at det også var med. Lenke til kommentar
malla Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Tenker på at det helt til høyre i bildet og det langs bunn-linjen må være med Klarer ikke å se hva det er forno, men synes det var okey at det også var med. 5371132[/snapback] Det er litt tak og en hul trestokk med mat Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tøft Bilde. Stokken kunne godt ha vært med, men bunnen var litt dominerende... Ser du har 1/200 i lukkertid å f/7,1.... Ble F satt automatisk.? Synes den var litt høy...? Men bildet er jo ikke mørkt så... (men det du kaller orginalen er behandlet det også i PhotoShop CS... ) Lenke til kommentar
malla Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Tøft Bilde. Stokken kunne godt ha vært med, men bunnen var litt dominerende... Ser du har 1/200 i lukkertid å f/7,1.... Ble F satt automatisk.? Synes den var litt høy...? Men bildet er jo ikke mørkt så... (men det du kaller orginalen er behandlet det også i PhotoShop CS... ) 5371252[/snapback] Tusen takk Ble satt automatisk, ja. Jeg er i øvingsfasen enda, så trenger litt hjelp Originalen skal være ubehandlet, men har endra på bildestørrelsen i CS, da jeg ikke fikk lastet det opp her i full størrelse . Lenke til kommentar
PuseOdd Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Heia, bra fanga Men, fokuset skulle jeg gjerne ha sett på fuglehodet og ikke tråden.. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 For et utrolig nydelig bilde PuseOdd. Mener den katteungen, altså! Lenke til kommentar
FaO Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 etter min mening burde du ta vare på kvisten/treet på siden, men jeg synes at resten burde være grå himmel.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Søt den, ja. .-. Endret 3. januar 2006 av Stine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå