Gå til innhold

Hva har du sprengt/ødelagt på nyttår?

g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller lite. Men det må nevnes at jeg og noen venner sprengte en postkasse på den lokale barnehagen, med noen nyttårsrakketer som hadde blitt liggende i skapet en god stund, for ikke så altfor lenge siden.

Hele greia var igrunn ganske flaut, ettersom jeg var ca 18 år og holdt på å bli busted av de lokale natteravnene. Trodde aldri jeg skulle bli nødt til å beinfly til skogs midt på natta igjen..

Lenke til kommentar
Heller lite. Men det må nevnes at jeg og noen venner sprengte en postkasse på den lokale barnehagen, med noen nyttårsrakketer som hadde blitt liggende i skapet en god stund, for ikke så altfor lenge siden.

Hele greia var igrunn ganske flaut, ettersom jeg var ca 18 år og holdt på å bli busted av de lokale natteravnene.  Trodde aldri jeg skulle bli nødt til å beinfly til skogs midt på natta igjen..

5370837[/snapback]

egentlig så barnslig så det er dumtx]]

samtidlig....du er 18 ffs :p

Lenke til kommentar

Stenger denne. Er i kategorien "hvem har du banket opp da?", "Hvem har du ranet siste uken", "Hva pleier du å stjele?" osv.

Her inne i OT-baren er alle lovlydige mennesker :innocent::ermm: , slike tråder er ikke ønskelig. Klagene detter inn og tråden vil nok kun utvikle seg til et ideraid i hvordan man skal foreta hærverk neste nyttårsaften.

Konstruktive forslag til hvorfor denne skal være åpen kan godt sendes på pm, så vil avgjørelsen altid revurderes. Men intil videre er den stengt .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...