fordfairlane Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Noen som kjenner til verktøy som kan være egnet til å trekke ut informasjon om hvor mange applikasjonsgrupper/undergrupper/medlemsgrupper en bruker i nettverket er medlem av? I Windows Xp professional/Active Directory ligger det så vidt jeg vet inne en begrensning på antall grupper man kan være medlem av før det "går i taket"(60?). Når denne begrensingen er nådd og brukeren logger seg inn vil vedkommende ikke få tilgang til de gruppene denne er meldt inn i. Tenkte at Hyena kanskje kunne brukes til å hente ut informasjon, men det vil ikke gi et riktig bilde av antall grupper man er medlem av i de forskjellige domener etter det jeg kan skjønne. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Active Directory i Windows2000 Pro og XP Pro er nytt for meg ?? Trodde det kun var i Server utgavene av 2000 som støttet AD. XP har vel ikke kommet ut i noen server-utgave ? Mulig jeg tar feil..... Men når det er sagt så husker jeg det var en begrensning i Pro i forhold til Server-utgaven, men trodde det var i IIS....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå