Gjakmarrja Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Drømmedama 5370947[/snapback] Jupps.. det har eg allerede gjort.. så hmm nei.. Bill Gates e jo en knaz fyr, også Bondevik hahahah for en "dust" han må eg bare møte heheheh :!: Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 jesus...hadde jeg møtt han ville jeg trudd på han... Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg ville møtt meg selv. Kunne blitt et interessant møte. 5370756[/snapback] Ja det er sant det der, å møte seg selv kunne blitt et interessant møte, det å se hvordan en selv egentlig oppfører seg og alt hadde kanskje blitt en sjokkoplevelse og jeg selv har egentlig ingen spesielle jeg vill møtt Jeg tror jeg går for den der jeg og Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kristian Unaas fra Hobøl !! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Albert Einstein Jim Morrison Bill Waterson Chilly1 Bare noen jeg kommer på nå. Finnes så utrolig mange spennende mennesker der ute som jeg gjerne ville møtt, men er vanskelig å komme på alle nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jupps.. det har eg allerede gjort.. så hmm nei.. Bill Gates e jo en knaz fyr, også Bondevik hahahah for en "dust" han må eg bare møte heheheh :!: 5371725[/snapback] Fy faen, du skriver som en gris... ---- Jeg ville møtt Geir Børresen i Max Mekker-kostyme. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Drømmedama 5370947[/snapback] Kunne også tenkt meg og møtt Fredrik og Anette_ en gang Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jupps.. det har eg allerede gjort.. så hmm nei.. Bill Gates e jo en knaz fyr, også Bondevik hahahah for en "dust" han må eg bare møte heheheh :!: 5371725[/snapback] Fy faen, du skriver som en gris... ---- Jeg ville møtt Geir Børresen i Max Mekker-kostyme. 5371756[/snapback] Bedre å skrive som en gris, enn å være en Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Drømmedama 5370947[/snapback] Kunne også tenkt meg og møtt Fredrik og Anette_ en gang 5371808[/snapback] Jeg har sett Fredrik. Vil du ta på meg? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har lyst til å bruke JoachimR som curlstang. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Lyst til å møte LarsP i fyllaslåsskamp. Etter dine fuktige historier fra byen ville det vært et artig syn. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Lyst til å møte Tone Damli Aaberge over en frekk sjokolademousse. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Drømmedama aka fredrikrb, også bob saget. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ville nok helst møtt Robert Plant, eller Jimmy Page Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har sett Fredrik. Vil du ta på meg? 5371825[/snapback] Da har jeg sikkert sett deg og, selv om jeg aldri var klar over det var deg. ^^ Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 A. Hitler. Var han gal? Var han stor? Var han bare ensom? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Prinsesse Ari Behn 5372332[/snapback] :!: Jeg ville vel ha møtt: Hideo Kojima Og David Belle Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 The Beatles på 60-tallet, Pink Floyd på 70-tallet. Kanskje møte Winston Churchill og Charles deGaulle. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg ville møtt diverse historiske personer som: A. Hitler, Stalin, Lenin, Winston Churchill, Napoleon (Boneparte?) og diverse andre folk. Musikere som: Ben Kweller, Elvis Presley, Ellioth Smith, Bob Marley, Jimi Hendrix og flere. Politikere som: George W. Bush, Jens Stoltenberg, eks-stamsminister Kjell Magne Bondevik, Carl I. Hagen, finansminister Halvorsen og Torstein Dale. Folk i spillindustrien som: Iwata, Zelda-skaper Shigeru Miyamoto og andre. Og selvfølgelig drømmedama, meg selv osv. Endret 2. januar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå