g@bb@ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvis du kunne møte hvem som helst, hvem ville du møtt? Jeg ville ha møtt Bush, slik at jeg kunne gitt ham en rett høyre.. Men fra spøk til revolver, jeg ville ha møtt Alexi Laiho Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hmm...enten Michael Dorn(aka Worf i star trek) eller Patrick Stewart (aka Picard samme serie ). Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg ville møtt meg selv. Kunne blitt et interessant møte. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Mange jeg kunne tenkt meg å møte, men følgende kunne blitt spennende å møte: Björk, Paz Lenchantin, James Maynard Keenan, Gackt, Serj Tankian, Daron Malakian. (Ja, alle nevnte er musikere ) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tror jeg ville møtt Chino Moreno i Deftones eller kansje Stephen Carpenter.. virker artig å røyke med Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Optimus Prime eller Supermann. Men det lar seg vel egentlig ikke gjøre... Vel, har alt mød madammen , så har ikke særlig behovet for egentlig å møte noen. Men kanskje Bush, for å finne ut om han virkelig er så dum som han virker. Er endel historiske personer jeg gjerne kunne møtt, men de er døde... Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Dotten på deit med Jesus' skjellet Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 - Elvis - Al Pacino - Cindy Crawford - Claudia Shiffer Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Metallica og Rammstein!! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Guybrush Threepwood! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Keith Richards eller Joe Strummer hadde vært fett å møte. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Thomas "Håkki" Ericsson Endret 2. januar 2006 av dub Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Uhm, han som desinger Håkki? Se der ja, hadde rett. PS: har møtt han. Endret 2. januar 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 David Hasselhoff :!: :!: Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Uhm, han som desinger Håkki? Se der ja, hadde rett. PS: har møtt han. 5371405[/snapback] Egentlig bare opphavet//inspirasjon til Bjørn Hansen (a.k.a Bjørn Kowalski) og Mats Stenslef, gutta bak Håkki™ konseptet. Ble intergrert i kunstprosjektet der og da. Endret 2. januar 2006 av dub Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ahh, det kan sikkert stemme. Mener jeg så de på åpningen av Håkki-butikken i Trondheim. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Thomas "Håkki" Ericsson 5371393[/snapback] åååh... ville ha møtt han og, han står jo med en Volvo 140! .. Hvem er han? jeg har for min del møtt de jeg vil.. Drømmedama, drømmevenn og drømmevenninna.. De jeg trenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå