B4stian Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ja, sjekk Clas Ohlson eller Europris, der er de billige. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 /me tar notat om å kjøpe inn ekstra postkasser i fremtiden. For sikkerhets skyld 5372466[/snapback] Haha, med alle dissen pyromanene her (hakke sagt at jeg ikke er ) så er nok det lurt ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 *mimre tilbake til nyttårsaften* Takrenne, søppelkasse, postkasse. Ikke meg som fyrte av, men det var jeg som sto for rakettene ^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Postkassene på posten koster forresten rett over 300 kroner, ikke over 400. De er av typen ekstra store, slik at det er plass til små pakker (store brevsendinger, ikke pakker med pakkenummer) Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ja ja, er vel ikke det værste det. Noen luringer i bygda vår gikk skikkelig til verkst, knuste et kloakkrør og sente raketter inn i gjennom. Sprengte og antente dasset på den arbeidsplassen, heldigvis lekablokk bygg ellers så har de blitt noen mil fattigere. Og de vart huka inn av onkel... Post kasser er nå kipt at de blir ødelagt, men direkte hærværk som det er idiotisk. Blir vel en fin straff for de, men går vel mest ut over mor og far dær i gården når de er under 18 år så. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Å kjøpe på posten er vel det dyreste du kan gjøre iallefall. Så en heromdagen tett rundt 350 kr (Stor). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Det er det helt sikkert. Ikke er det lås på dem heller. Men det er greit å få ekstra stor postkasse så slipper du å hente store brevsendinger på postkontoret hele tiden. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Det er jeg helt enig i, stor postkasse hadde vært gjevt. Men det kan da ikke bare være posten som selger dem? Litt OT: Har man lov til å lage en postkasse selv, eller fins en eller annen tullete retningslinje for dette også? Hadde vært kjekt med en enorm postkasse, hvor det var plass til pakker i alle størrelser. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Tror det er lov, men så må du huske på at pakker (som i pakker med sporingsnummer) ikke kan legges i postkassen uansett, og at naboen sikkert vil ha plass til sin kasse på stativet også ;P Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Hvorfor kan de ikke legge pakker med sporingsnummer i postkassa? Jeg får iallefall disse pakkene levert/forsøkt levert på døra av postmannen. Hvis jeg ikke er hjemme ligger det en sånn fin lapp i postkassa. Dette må sjekkes nærmere, en STOR postkasse hadde jo vært gjevt. Endret 21. januar 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
kdog Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 ^fmj: Det har med forsikring å gjøre. Pakker med sporingsnummer har man betalt mye porto for, fordi man skal være sikker på at den kommer frem i god behold til riktig mottaker. Det er derfor viktig at man får underskrift av mottakeren. Pakker uten sporingsnummer som ikke går ned i kassen, blir lagt på postkontoret og hentelapp i postkassen. I dette tilfellet vil en større kasse gjøre susen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 I see, jeg tenkte ikke lengre enn til framføt'n Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Se på Europris, Lidl eller noe sånt så du finner noe billig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvorfor kan de ikke legge pakker med sporingsnummer i postkassa? Jeg får iallefall disse pakkene levert/forsøkt levert på døra av postmannen. Hvis jeg ikke er hjemme ligger det en sånn fin lapp i postkassa. Dette må sjekkes nærmere, en STOR postkasse hadde jo vært gjevt. 5477512[/snapback] I såfall har du en snill postmann/landpostbud. Ser at du allerede har fått svar på hvorfor den ikke kan legges i postkassen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 JA, jeg er godt fornøyd med posten her jeg bor. Er kjekt å få pakkene på døra, uten å betale noe ekstra for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå