sirtommen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei, Som (vanlig) så skjer det ulykker på nyttårsaften. Denne gang var det en "ulykke" med en postkasse. Jeg skal være ærlig å si at det ikke var min feil, men jeg var der, og vi ble ferska. Postkassen er "død". Det er ingen mulighet for reperasjon, anyways.. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en ny en? Den skal være av den vanlige grønne typen. Eller, det som er viktig er ikke _hvor_ jeg kan kjøpe ny, men pris på ny. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Tror en standard postkasse koster rundt 300 kr :/ Iallefall ikke mye mer. Endret 2. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tror den ligger rett over 400kroner på posten. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 ikke tro du kan lure deg unna, vi vil ha hele historia på hvordan du ødela postkassa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hei, Som (vanlig) så skjer det ulykker på nyttårsaften. Denne gang var det en "ulykke" med en postkasse. Jeg skal være ærlig å si at det ikke var min feil, men jeg var der, og vi ble ferska. Postkassen er "død". Det er ingen mulighet for reperasjon, anyways.. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en ny en? Den skal være av den vanlige grønne typen. Eller, det som er viktig er ikke _hvor_ jeg kan kjøpe ny, men pris på ny. 5370706[/snapback] Gidde å bli ferska da, noob Her har du postkasser. 31-2393 = 169,- Endret 2. januar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Tror den ligger rett over 400kroner på posten. 5371217[/snapback] OK *sukk* Altså, vi (3 stykker) var på vei hjem.. Så sto vi å venta på pappen, og kompisen min satt på postkasse stativet (troooor jeg "...") Så fant han ut at hun ene som hadde postkasse der var fransklæreren hans ... Så hører jeg "psssssssss" (dårlig å forklare lyder). Han hadde jo allerede tent lunta på en "thundeskot" og smelt igjen lokket, og like raskt var han ove skog og stein.. Jeg fikk ikke letta ene foten før det smalt, og deler av postkassa fløy vegg i mellom, mens andre treffer meg i ryggen og foten (ikke noe vondt, men måtte få med detaljene). *ler* Herregud, mer tenkte jeg ikke før vi bare stakk av. Naboen hans ringte ene kompisen min i går og sa han som fyrte opp måtte betale ny kasse Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe, var i samme situasjon etter ei helg på skiiitfylla. Var ærlig og innrømte hele greia og kjøpte 3 nye postkasser. Kosta ca 150 kr Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Noob Man springer bare alt man makter hvis slikt skjer De roper at de skal anmelde deg osv. men hvis du ikke ser deg tilbake å bare springer går det bra Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe, var i samme situasjon etter ei helg på skiiitfylla. Var ærlig og innrømte hele greia og kjøpte 3 nye postkasser. Kosta ca 150 kr 5371582[/snapback] Problemet er at jeg bor på bygda :S der alle kjenner alle. Der alle vet at jeg er pøbel Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe, var i samme situasjon etter ei helg på skiiitfylla. Var ærlig og innrømte hele greia og kjøpte 3 nye postkasser. Kosta ca 150 kr 5371582[/snapback] Problemet er at jeg bor på bygda :S der alle kjenner alle. Der alle vet at jeg er pøbel 5372051[/snapback] Kjedlig den ass :!: Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe, var i samme situasjon etter ei helg på skiiitfylla. Var ærlig og innrømte hele greia og kjøpte 3 nye postkasser. Kosta ca 150 kr 5371582[/snapback] Problemet er at jeg bor på bygda :S der alle kjenner alle. Der alle vet at jeg er pøbel 5372051[/snapback] Lal :!: Sprengte selv en postkasse på nyttårsaften. Ble bare en, men damn så morsomt det var. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 kjører dem bare ned jeg det blir ofte dyrerer da hele stativet pleier å gå rett vest Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 /me tar notat om å kjøpe inn ekstra postkasser i fremtiden. For sikkerhets skyld Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hehe, var i samme situasjon etter ei helg på skiiitfylla. Var ærlig og innrømte hele greia og kjøpte 3 nye postkasser. Kosta ca 150 kr 5371582[/snapback] Problemet er at jeg bor på bygda :S der alle kjenner alle. Der alle vet at jeg er pøbel 5372051[/snapback] Problemet er at jeg bor på bygda :S der alle kjenner alle. Der alle vet at jeg er en drittunge! Endret 2. januar 2006 av 0b4b Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe, var i samme situasjon etter ei helg på skiiitfylla. Var ærlig og innrømte hele greia og kjøpte 3 nye postkasser. Kosta ca 150 kr 5371582[/snapback] Problemet er at jeg bor på bygda :S der alle kjenner alle. Der alle vet at jeg er pøbel 5372051[/snapback] Problemet er at jeg bor på bygda :S der alle kjenner alle. Der alle vet at jeg er en drittunge! 5372556[/snapback] Var ikke ham som sprengte postkassa. Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Nei, sa ikke det. Men han sa at alle viste han var pøbel > "(drittunge)". Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tror den ligger rett over 400kroner på posten. 5371217[/snapback] Nei, de koster 339,- der. Og da skal de også ha blitt større enn tidligere, i følge det som står på Posten sine sider. Noe jeg vet ettersom vår postkasse ble sprengt. Tusen takk, postkassesprengere. Kjempefestlig, for det koster ingenting. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 det var en fittejævel (beklager) som sprang postkassa vår ikke nok med det, den var slengt ut i veien og helt bulkete også Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 det var en fittejævel (beklager) som sprang postkassa vår ikke nok med det, den var slengt ut i veien og helt bulkete også 5373193[/snapback] Så den var bare bulkete? Da kunne dere ha retta den opp. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 det var en fittejævel (beklager) som sprang postkassa vår ikke nok med det, den var slengt ut i veien og helt bulkete også 5373193[/snapback] Så den var bare bulkete? Da kunne dere ha retta den opp. 5373642[/snapback] helt svart inni, lokket var revet av og den var helt bulkete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå