tbend Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hva menes her, må jeg legge inn mitt navn på begge bilettene? Ticket Type User Reason xxx PTN card by mail No one There is no user xxx PTN card by mail No one There is no user Endret 3. januar 2006 av tbend Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Du må assigne en bruker til hver billett. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Skal bilettene komme i posten eller? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Billettene skriver en ut om en ikke velger å bruke PTN-kort, da blir det lagret på kortet. Det kortet kommer i posten. Lenke til kommentar
futti Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Trenger vel ikke å skrive ut billetten? De kan jo søke på systemet etter personer. Har brukt det selv (ikke samme interface, men men). Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg ville ikke tatt sjansen på å komme uten kort/billett skrevet ut. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Da er det bare å vente på PTN kortet... Men nårtid skal man velge plasser? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvordan velger vi plass? Etter at de fleste billettene er solgt vil du få muligheten til å velge seater via PTN. Er klar over at det står velge seater, men det er spurt om dette på TG-forumet også og da er det som jeg har gjort fetere vært svaret. Lenke til kommentar
futti Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Plassreservasjonen blir åpnet først for veldig store grupper så for mindre og mindre inntil alle personer kan reservere plass. Seater kan du velge alt nå. Denne personen får lov å velge plass for deg (og mest sannsynlig for flere andre i en gruppe). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men kan også registrere bank- eller kredittkortet ditt og bruke det i steden for PTN-kort. Selv har jeg registrert VISA-kortet mitt, og scanner kun dette når jeg ankommer TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå