supernapa Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg prøvde å legge inn en ny versjon av XBMC i dag. Dette ved å gå inn via FTP ... slette den filene som lå undersom lå på E:\app\XBMC Dereter kopierte jeg over filene fra XMCXBMC-CVS_2005-12-11-T3CH.rar Jeg har Xbox med duoX2chip og harddisk og systemet mitt kjører EvolutionX v.3995 Det som skjer når jeg starter XBMC fra evolX er at skjermbilde med LOADING kommer opp .. Deretter skjer ikke noe . Jeg har også prøvd å boote uten chip og slette XMBC fra minnekortet (disken) og også slettet fra E:\ udata og vdata Lenke til kommentar
H2H Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 har du lastet ned en ferdig kompilert versjon av XBMC? Den finnes KUN på fyfy plasser btw... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Litt off-topic men glad jeg har Avalaunch, med oppdateringer av slike program via dash. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kanskje du skal prøve deg på nyeste versjon som er XBMC-CVS_2006-01-01-T3CH og se om det kanskje fungerer bra da. Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Prøvd den og - fungerer ei Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Da er det vel bare å kjøre på med Slayer evox autoinstaller da, så burde det fikse saken.... men hvorfor bytte XBMC?? har hatt den samme siden chip ble montert jeg (ca 1 år), og har aldrig hatt noe problemer med den Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Unnskyld at jeg ler, men har du hatt samme XBMC i 1 år? Hehe, selv oppgraderer jeg minst en gang hver 14 dag. Mye nytt(og ikke minst bug-fixer) i hver eneste oppdatering. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har som sakt ikke hatt noe problemer i det hele tatt Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hmmmm.... Blir som, jeg har moped jeg, funker det. Mens resten av verden, jeg og StaBBer går fra moped til lett mc til tung mc osv... Neida. Men selv har jeg oppgradert en del ganger, og hver gang er jeg positivt overrasket for forbedringer, forenklinger og nyttige tilleggsfunksjoner samt et friskere layout. Oppgrader din XBMC til en av de nyeste og si du ikke skjønner meningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå