The Norwegian Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvorfor er det så mange folk som skriver slik: Bla bla bla bla bla bla bla Aco. eller MVH Acolyt3 O.L. SLUTT MED DET! vi vet godt hvem dere er ved å se på nicket deres! takk. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 høffelighet og skikk Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Du er drittlei meningsløse underskrifter. Jeg er drittlei meningsløse tråder. Mvh Gnomenz Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg er også drittlei. Hva er vitsen? Putt det i signaturen deres, eller no' Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 La nå folk gjøre som de vil. Det er bare smådetaljer du ikke har noe med. Ole Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 høffelighet og skikk 5370250[/snapback] Denne kroppen har rett, steng tråden.... Mvh jarmo Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Det jeg elsker mer, er folk som skal være "tøysete", og legger an nettopp en slik påfølgende signatur bare for å være "morsomme". Hehe, godt tenkt, rett og slett originalt og morsomt! Det vitner om en intelligens og humor langt utover det normale. Endret 2. januar 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Å så sint. Man må vel kunne signere om man vil .. hva provoserer du deg over, bortkastede bokstaver? mvh. Kristin Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Å så sint. Man må vel kunne signere om man vil .. hva provoserer du deg over, bortkastede bokstaver? mvh. Kristin 5370314[/snapback] er ikke sint, bare lei det... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 I dagens verden så må vi vel snart starte å rasjonere på bokstavene... Jeg kan også ofte irretere meg over de utroligeste ting.. men dette har jeg ikke tenkt på.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vi spammere som bruker det for å oppfylle 14-tegnsregelen Mvh Simon Tysnes Aldra aka nomix Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Når man leser et innlegg, så leser man innholdet, og om man må tenke på hvilke bruker som har skrevet innlegget, så kan man kikke på brukernavnet. Men hvorfor kan ikke de trengende, putt det i signatur-området? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Sånn helt ærlig talt blir vel dette som enkelte "gamlegutters" angrep på Smilys. De liker det ikke, da må de agere(?). Men "mvh <insert navn/nick/whatnot>" og smilys er nok kommet for å bli. Akkurat som fjortissfylla. Får sitere en kompis, "Å nekte en fjortiss å drikke er som å nekte en åttiåring å ha leddgikt". Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvorfor er det så mange folk som skriver slik: Bla bla bla bla bla bla bla Aco. eller MVH Acolyt3 O.L. SLUTT MED DET! vi vet godt hvem dere er ved å se på nicket deres! takk. 5370243[/snapback] Ja, jeg er helt enig. Mvh Martin *Jeg har lest retningslinjene og ingen moderatorer har vært her for å fikse på noe* www.worldofwarcraftsucks.com last.fm Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Skjønner ikke hvorfor du skal irritere deg over det? Det er bare å drite i å lese det/ikke bry seg? Og at du "beordrer" oss til å putte den i siggen vår, gidder jeg ikke. Det er like greit å skrive det i steden for at det skal stå i signaturen. Vi må få gjøre som vi vil, enten du liker det eller ei=) Øyvind EDIT: Skal vi ikke få lov til å si God jul og godt nyttår heller? Det er også en "underskrift" som du kaller det. Akkurat som å si at vi ikke kan skrive under på postkort., Bare sette det i signaturen eller håpe at de som får det vet hvem vi er. Endret 2. januar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Du er drittlei meningsløse underskrifter. Jeg er drittlei meningsløse tråder. Mvh Gnomenz 5370257[/snapback] Godt sagt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg