huyjvu Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Lurer på hvor verkstedet til SE eller et sted hvor jeg kan oppdatere FW i Oslo? Noen som vet? Vil det eventuelt koste eller er det dekt av SE? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...plate=ps5&zone= Du kan jo eventuelt oppdatere den selv over internett. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Lurer på hvor verkstedet til SE eller et sted hvor jeg kan oppdatere FW i Oslo?Noen som vet? Vil det eventuelt koste eller er det dekt av SE? 5370074[/snapback] Norsk Teleservice mellom Vollebekk og Risløkka er vel det verkstedet som kan gjøre absolutt alt med SE og som har mest folk. Mistet norsk språk på min K750i og da klarte ikke de ved Oslo City å hjelpe meg... Hos Norsk Teleservice var det fiksa på 20 min ca. Lenke til kommentar
huyjvu Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 takk for alle svarene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå