Gå til innhold

Frames versonen

Anbefalte innlegg

Hei! Er det mulig å gjøre frames versonen av forumet litt mere spennende å se på? Syns den er vanskelig å bruke + at det blir kjedelig å lese når det ser ut som det gjør. Noen som har noen ideer?

P.S mulig at frames versoner SKAL være kjedelige, men da burde den ikke være så mye bedre enn det vanlige forumet (tenker på siste mld osv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frames-versjonen er genial, nettopp fordi den er så enkelt bygd opp. Den lastar raskt, du slepp alle bilder som ikkje er posta av brukarar, og generelt går ting fortare... :smile: Eg er imot å legge noko design på den, sidan den funkar perfekt for øyeblikket... :smile: Men sjølvsagt er dette opp til Amund...

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

når jeg er inne virker det som det ikke er frames i det hele tatt. hele siden med frame vinduet lastes jo på nytt (og man blir tatt til toppen av meldingslisten igjen ARGH! irriterende)

sånn som jeg har forstått frames skal jo framevinduet stå uforstyrret og bare få info vinduet (ok bruker litt primitive uttrykk her for å få meg forstått) til å forandre seg (meldingsinnholdet)

Lenke til kommentar

Quote:

normal skrev (2002-09-08 16:29):

når jeg er inne virker det som det ikke er frames i det hele tatt. hele siden med frame vinduet lastes jo på nytt (og man blir tatt til toppen av meldingslisten igjen ARGH! irriterende)

sånn som jeg har forstått frames skal jo framevinduet stå uforstyrret og bare få info vinduet (ok bruker litt primitive uttrykk her for å få meg forstått) til å forandre seg (meldingsinnholdet)

venstre-framen må oppdateres for at du skal få se nye meldinger som har kommet inn, nye emner etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...