Xvani Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hei! Er det mulig å gjøre frames versonen av forumet litt mere spennende å se på? Syns den er vanskelig å bruke + at det blir kjedelig å lese når det ser ut som det gjør. Noen som har noen ideer? P.S mulig at frames versoner SKAL være kjedelige, men da burde den ikke være så mye bedre enn det vanlige forumet (tenker på siste mld osv) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Frames-versjonen er genial, nettopp fordi den er så enkelt bygd opp. Den lastar raskt, du slepp alle bilder som ikkje er posta av brukarar, og generelt går ting fortare... :smile: Eg er imot å legge noko design på den, sidan den funkar perfekt for øyeblikket... :smile: Men sjølvsagt er dette opp til Amund... mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Kan noen forklare litt mer om "poeng til bruker" opplegget ? =) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: kilogram skrev (2002-09-08 11:05):Den lastar rasktmvh.,Vegard,moderator å laste kjapt er noe den ihverfall ikke gjør! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Killer_DT skrev (2002-09-08 13:41):å laste kjapt er noe den ihverfall ikke gjør! Ja...frames-versjonen er til tider så utrolig treig. Helt sykt. Her er et eksempel på at frames er treig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Killer_DT skrev (2002-09-08 13:41): Quote: kilogram skrev (2002-09-08 11:05): Den lastar rasktmvh., Vegard, moderator å laste kjapt er noe den ihverfall ikke gjør! Riktig, Den er ikke spesielt raskere nei, Ikke på denne tiden, Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 når jeg er inne virker det som det ikke er frames i det hele tatt. hele siden med frame vinduet lastes jo på nytt (og man blir tatt til toppen av meldingslisten igjen ARGH! irriterende) sånn som jeg har forstått frames skal jo framevinduet stå uforstyrret og bare få info vinduet (ok bruker litt primitive uttrykk her for å få meg forstått) til å forandre seg (meldingsinnholdet) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: normal skrev (2002-09-08 16:29):når jeg er inne virker det som det ikke er frames i det hele tatt. hele siden med frame vinduet lastes jo på nytt (og man blir tatt til toppen av meldingslisten igjen ARGH! irriterende)sånn som jeg har forstått frames skal jo framevinduet stå uforstyrret og bare få info vinduet (ok bruker litt primitive uttrykk her for å få meg forstått) til å forandre seg (meldingsinnholdet) venstre-framen må oppdateres for at du skal få se nye meldinger som har kommet inn, nye emner etc. Lenke til kommentar
normal Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 ja nettop men hva om man har flere "i siktet" som man skal lese, så forsvinner de uten at det er ønsket. bedre å ha en oppdateringsknapp da Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Vi har dessverre ikke hatt kapasitet til å utvikle frames-versjonen videre. Personlig synes jeg frames-versjonen er mye bedre, problemet er at den er så urtreg. Det er også et par irriterende bugs. Hvis noen her har råpeil, og kan tenke seg å utvikle framesversjonen videre, er det bare å ta kontakt med [email protected]. MLW Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Den kan være fin å se på "uten noe design", ved at man har en fin font også videre. Det ser veldig lite proft ut. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: EnD.R.E. skrev (2002-09-25 20:10):Den kan være fin å se på "uten noe design", ved at man har en fin font også videre. Det ser veldig lite proft ut. Syns det er ok eg, Har bare brukt frames versjonen eg siden eg begynnte å poste. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det er jo ok, designet er ikke det viktigste på et forum. Men det kunne blitt forbedret veldig enkelt. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Har bare en ting og si om frames-forumet. Kikk under Id: 8 SE HER Har ikke forandret mening enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå