poffer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Kanskje teit emnetittel men ikke bare å forklare problemet med få ord. Problemet er det at jeg ikke lengre kan bruke sideknappene på musa til å bla igjennom fotoalbumene mine. Dette skjedde etter at jeg formaterte maskinen. Har konfigurert musa med hurtigtastene alt + > og alt + < og det funker som det skal på nett og det samme når det gjelder fram og tilbake imellom mappene. Men når jeg åpner en mappe med bilder fungerer ikke sideknappene på musa lengre. Ikke noe stort problem men irriterende nok når jeg må sitte å trykke på pilen for neste bilde istedenfor som tidligere at jeg kunne bla med sideknappene på musa. Takknemlig hvis noen har en ide om hvordan jeg kan få denne fuksjonen tilbake igjen. Endret 2. januar 2006 av poffer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Se om du får tak i drivere til musa. Godt nytt år! Lenke til kommentar
poffer Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Se om du får tak i drivere til musa. Godt nytt år! 5369931[/snapback] Har innstallert driverne... Rart at det virker i IE og jeg kan "bla" imellom mapper men ikke til neste bilde når jeg har åpnet mappa... Skjønner ikke en pøkk #/ Godt nytt år! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Prøv musen på en annen pc, så ser du om den fortsatt virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå