Bonanza Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har et adsl-abo fra NGT, og en D-link trådløs ruter satt opp som et reint aksesspunkt. Det står alltid på, og virker som snus, og jeg har aldri problemer med at jeg blir logget av. ikevel kommer det rett som det er opp en liten gul windows-boble som sier at "Trådløst nettverk er nå koblet til. Signalstyrke utmerket". Hvordan kan jeg få bort denne oppførselen? Lenke til kommentar
Deinielsen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 etter en kjapp google-search fant jeg ddenne linken. Håper den funker og det du tenker på. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_balloontips.htm Lenke til kommentar
Bonanza Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Takk for det, men det er jo endel andre ballongtips jeg liker, og jeg vil gjerne beholde dem. Kan man ikke skru av bare denne ene meldingen? Endret 2. januar 2006 av Bonanza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå