sindre2 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Da jeg spilte online i dag frøs hele PCen og måtte restartes. Da maskinen var i gang igjen var den trådløse nettverks-koblingen min borte fra nettverkstilkoblingslista, og jeg får den f*** meg ikke tilbake igjen! Noen tips, eller er det best å stille tilbake PCen til før denne hendelsen? (Isåfall må noen forklare meg hvordan ) Utrolig takknemmelig for hjelp denne gangen, seriøst! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Noen tips, eller er det best å stille tilbake PCen til før denne hendelsen? (Isåfall må noen forklare meg hvordan ) Utrolig takknemmelig for hjelp denne gangen, seriøst! 5369750[/snapback] Start-meny\Programmer\Tilbehør\Systemverktøy\ System gjenoppretning Vis du velger å bruke denne løsningen da, enkel og rask løsning.. Endret 1. januar 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Da har jeg tatt system gjennoppretting, men den trådløse nettverkstilkoblingen ser ut til å ha forsvunnet... Da må jeg vell legge den til på nytt, men hvordan? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei. Dersom du bruker driveren som fulgte nv.kortet, kan du slette den og innstallere den på nytt. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hei.Dersom du bruker driveren som fulgte nv.kortet, kan du slette den og innstallere den på nytt. 5370104[/snapback] JEg har gjort det, men tilkoblingen kommer fremdeles ikke opp Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 gå til Kontrollpanel--->Administrative verktøy -->Datamaskinbehandling--->enhetsbehandling (winXP) og se om du finner kortet der! Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 LØST! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Da har jeg som sagt løst problemet! Nettverkskortet er av typen USB, og jeg løste problemet ved å dra ut og koble til ledningen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå