Deinielsen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei! Har et lite problem med nedlastningene med torrent (programvare: Azureus). Etter de har stått på ca. times tid detter nettverket nede. Både min maskin og den andre i huset får problemer. Torrentnedlastningene derimot fortsetter (dog under dårlig hastighet). De mister kontakten med trackeren, men ikke med delerne. Dette kan vel kanskje ha noe med et noe ruskete nettverksoppsett ? Uansett lurer på om det kan være noe annet ? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Prøv å resette event. router / switch. Endret 1. januar 2006 av Patz Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva slags utstyr består nettverket av? Hvilken ISP? Lenke til kommentar
Deinielsen Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Hva slags utstyr består nettverket av? Hvilken ISP? 2 pcer med Windows Xp pro SP2 En ruter (netopia) og en switch (3com) ISP er NGT. Prøv å resette evet. router / switch. Gjør dette altfor ofte Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Skjer dette på kùn nedlastninger via torrent eller vil dette også skje om du laster ned fra en ftp? Lenke til kommentar
Deinielsen Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 har ikke prøvd fra ftp, men merker 'ustabiliteter' når jeg bruker feks DC også. Men blir mye mer pågang med torrent, har akkurat nå over 60 filer sok jeg bare deler, og når jeg laster selv ned en 5-6 samtidig så knebler vel det bravo-linja mi. Tingen er den at når jeg da skrur av azureus kommer jeg ikke på nettet igjen uten å restarte netopia rutern og deretter benytte meg av /ipconfig renew Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Du sliter nok med en fin og ustabil linje.... det sliter jeg med også....(har telenor) kontakt ngt om problemene du hvis du savner svar bare fortsjett.... (samme for telenor brukere) Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg leste akkurat på forumet til uTorrent at en ikke bør ha for mange aktive nedlastinger pga at det ødelegger hele datamengden du sender og mottar! Så hold deg til rundt 5 opplastinger og samme antall nedlastinger samtidig så har du nok løst hele problemet ditt! Det er en misforståelse å tro at mange aktive nedlastinger gjør at det går fortere, fakta er at det "struper" linjen din så du får en veldig dårlig og ustabil linje!Forum Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 hadde selv samme problem før. det som faktisk hjalp meg var bytte av program!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå