EVH Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hører mye positivt om trøndertun, som er en musikk-folkehøyskole. Noen som har erfaringer herfra? link til interesserte: http://www.trondertun.no/ Jeg vurderer å gå på folkehøyskole neste år, derfor jeg lurer Spiller forresten både gitar og trommer, men gitar er hovedinstrument. Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har lyst til å gå på Trøndertun selv, men ser at søknaden MÅ inneholde en demo hvor man selv spiller sammen med andre. Det blir vanskelig å få til for meg, har ikke noe band... Har spilt trommer i 10 år men... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har en del kompiser som har gått på Trøndertun. Meget bra skole sier de pluss at de har pusset opp studioet! Meget fint der! Har vært der selv opp spilt trommer på en plate til en kompis som foråvrig også gitt der året før. Uansett, meget fint miljø der vistnok. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Gikk på lydteknikk-linja der for 11 år siden. Knallbra. Beste skoleåret jeg har hatt ihvertfall. Bare ålreite lærere også....noen av dem er tydeligvis der enda, ihvertfall ifølge web-sida. Av alle musikk-folkehøyskoler, er det denne du bør gå på. Du kommer ihvertfall ikke til å angre. Veit ikke hvordan det er nå, men da jeg gikk der, var de ganske liberale ifht alkohol...i motsetning til andre tilsvarende skoler. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har ikke gått der, men vet om 3-4 som har gått der og de hadde det kjempebra. Skolen var bra. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Hittil har jeg kun hørt positive ting om skolen. Dette høres bra ut Har også hørt at det er veldig mye opp til segselv hvor mye man får ut av det. Hvis man er litt engasjert og tar initiativ, så kan man få mye ut av året, mens hvis man er lat og ikke så interessert lærer man veldig lite.. Det passer vel egentlig perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå