Homealone Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg har klokket min p4 til 2.4 (18*133) men jeg synes den er litt varm. Den er ca 40 grader idle. Bruker Alpha PAL8942T - Socket478 (P4)og Papst vifte, 69m³/time, 32 dB(A) 8412N2G - m/3-pins molexkontakt. Jeg vet at det ingen fare for overoppheting, men jeg trodde at p4 utviklet mye mindre varme enn amd prosessorene. Tidligere hadde jeg en amd xp 1600+ med lik kjøler og vifte og idle tempen var 5 grader lavere. Det har ingen betydning om jeg overklokker den eller ikke. Max load er ca 47 grader nå i sommervarmen. Så jeg lurer på andres erfarnger med samme oppsett. Har forresten 4 kabinettvifter for god luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hvilket hovedkort har du og type ram? PS! Ta heller å søle på forumet etter lignende tråder...er MANGE av de. Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 40 gc er ikke varmt! Det er en helt ok temp. Min kjører fint på over 50gc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå