M-J Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva bør jeg ha med? skal være noe reletivt nytt! takk for alle forslag. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva bør jeg ha med? skal være noe reletivt nytt! takk for alle forslag. 5369394[/snapback] På sol studio bør du vel ha litt rolig musikk som virker avslappende. Du kan jo prøve med "Enya" hennes nyeste plate "Amarantine" er visst ganske bra. Lykke til da Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 okey skal sjekke den ut! takker! flere forslag? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 okey skal sjekke den ut! takker! flere forslag? 5369495[/snapback] Jeg bruker i alle fall det når jeg skal sovne på LAN etc. veldig avslappende. Du kan jo skaffe noe bølgesus da... Kanskje du kan kjøpe det på apotek eller noe Enya har forresteen fler enn en CD Hvis det faller i smak ^^ Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 den faller sikkert ikke i smak hos meg er ikke jeg som skal høre på det! men musikken min er det nesten igne som liker uansett hehe Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Buddha Bar Cafe del mar Nils löftgren Nils Petter Molvær Vidar Busk Cafe Buddha her har du en del Chill out musikk Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Enigma er ganske så rolig. Du kan jo finne tak i samleplater, slik som "P4s ballade favoritter" eller hva det nå heter. Mye rolig og fin musikk der. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Husk også at det må betales TONO-avgift! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Husk også at det må betales TONO-avgift! 5371833[/snapback] :!: Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Husk også at det må betales TONO-avgift! 5371833[/snapback] :!: 5375471[/snapback] Har 14-tegns-regelen forsvunnet nå? Det skal vel betales Tono-avgift for rettighetsbeskyttet musikk som skal brukes til offentlig "fremvisning"..? Det greieste er vel å finne gratis musikk til slike plater. Det jeg har hørt av slikt har jo stort sett vært "chill", og passer egentlig fint inn på et solstudio. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Husk også at det må betales TONO-avgift! 5371833[/snapback] :!: 5375471[/snapback] Har 14-tegns-regelen forsvunnet nå? Det skal vel betales Tono-avgift for rettighetsbeskyttet musikk som skal brukes til offentlig "fremvisning"..? Det greieste er vel å finne gratis musikk til slike plater. Det jeg har hørt av slikt har jo stort sett vært "chill", og passer egentlig fint inn på et solstudio. 5375602[/snapback] blei vel 14 tegn med quoten tenker jeg. greit nok at det skal betales TONO avgift, men hvordan fungerer det egentlig? Finnes det egne tono agenter som jogger rundt å sjekker offentlige steder, som f.eks solstudioet som det er snakk om her.. ? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En sikker vinner må jo være Groove Armada med At the River. T'Weed Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 greit nok at det skal betales TONO avgift, men hvordan fungerer det egentlig? Fremgangsmåte står på www.tono.no. Se også: http://www.tono.no/page?id=49&key=1092 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 greit nok at det skal betales TONO avgift, men hvordan fungerer det egentlig? Fremgangsmåte står på www.tono.no. Se også: http://www.tono.no/page?id=49&key=1092 5379601[/snapback] jeg lurte på hvordan de kunne finne ut om du hadde betalt tono avgift eller ikke... går de rundt med egne tono agenter? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Matisyahu -Shake Off The Dust... Arise Matisyahu -Live at Stubbs Fant ut at det var veldig koselig musikk, og ikke minst rolig. En slags type reggae etter det jeg har forstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå