Fattern Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jeg tenker på og kjøpe meg nytt skjermkort for spill som wow, bf2, og spill med høy grafikk req. jeg har nVIDIA GeForce 4 mx 440. hva bør jeg kjøpe vis spill som de ovenfor skal gå glatt og sånn ca over 60fps? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva består resten av PC-en din av? Det har seg jo slik at den også må holde visse standarder for at spill skal gå glatt. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jeg tenker på og kjøpe meg nytt skjermkort for spill som wow, bf2, og spill med høy grafikk req. jeg har nVIDIA GeForce 4 mx 440. hva bør jeg kjøpe vis spill som de ovenfor skal gå glatt og sånn ca over 60fps? 5369388[/snapback] Hvis jeg skal kunne anbefale noe så må jeg vite litt mer om systemet ditt, hovedkort? Og hvilken prisklasse er det snakk om? Hvis du skal ha ett godt kort, så kjøp X1800XT/XL, men vent til februar/mars da X1900 har kommet ut (Yeah right... ATI lover og de lover). Da faller nok prisen ganske mye. Dette er jo PCI-E kort da... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvis resten av PCn din står i stil med MX 440 så trenger du altså et AGP kort, og du trenger ikke et svindyrt et heller, da resten av PCn vil trekke ytelsen ned. Om jeg "gjetter" at du har en Athlon 2000 eller lignende, vil sikkert et 6600 GT AGP gjøre susen og passe resten av hardwaren din. Lenke til kommentar
Fattern Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) jeg er ikke veldig veldig god med ting... men jeg har AMD K7 prossesor 1.60GHz og 768 mb ram... hoved kort er jeg faktisk ikke sikker på... Endret 2. januar 2006 av Fattern Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 tja, prøv å finn et geforce 4 ti4200 på bruktmarkedet ellerno. Lenke til kommentar
Fattern Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) tja, prøv å finn et geforce 4 ti4200 på bruktmarkedet ellerno. 5373286[/snapback] får jeg noe mye bedre ytelse av det? Endret 2. januar 2006 av Fattern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå