Brusfantomet Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 hvis man er litt forutseende kan man jo begynne med og ta lappen, etter det er vell det og bare kjøre litt rundt sikkert morro. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Gå på byen? Hvertfall det jeg gjorde... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg gjorde ikke noe spesielt. Var med to venner i byen, for det var noe spesielt det året. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Romantisk aften med damen kanskje åååå :!: ? 5374160[/snapback] HAHAHAHA 2006 fortsetter der 2005 slapp ser jeg. :!: Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Å dra til byen er en god ide, men det kan man også gjøre når man vil. Å spille paintball likte jeg. Å dra på fester og sånt er ikke meg. Men hvis noen har noe annet de vet om som ikke ha noe med festing og drikking å gjøre, så er det nice Takk for svarene igjen ps: Tror noen det hadde vært kult å leie 2 kinosaler og så spille 8 player xbox 360 mellom dem samt se en film? Eller er det bare teit? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Romantisk aften med damen kanskje åååå :!: ? 5374160[/snapback] HAHAHAHA 2006 fortsetter der 2005 slapp ser jeg. :!: 5375312[/snapback] Tssss.. skal no eg gjøre på bursdagen min.. viss alt klaffer... men då blir eg no 19 då Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 ps: Tror noen det hadde vært kult å leie 2 kinosaler og så spille 8 player xbox 360 mellom dem samt se en film? Eller er det bare teit? 5377640[/snapback] hvorfor to Om du har venner som digger gaming så er det en flott ide, men tror det holder med en. Jeg blir 18 om en måned, og da har en god venninde lovet å ta meg med på byen. Noe annet har hun ikke sakt, men jeg regner med det involverer noe fyll. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 To saler fordi da kan det være to lag på 4 spillere som spiller mot hverandre, uten at det ene laget kan se hva det andre gjør og omvendt. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 To saler fordi da kan det være to lag på 4 spillere som spiller mot hverandre, uten at det ene laget kan se hva det andre gjør og omvendt. 5379291[/snapback] Blir litt usosialt da Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Å dra til byen er en god ide, men det kan man også gjøre når man vil. Å spille paintball likte jeg. Å dra på fester og sånt er ikke meg. Men hvis noen har noe annet de vet om som ikke ha noe med festing og drikking å gjøre, så er det nice Takk for svarene igjen ps: Tror noen det hadde vært kult å leie 2 kinosaler og så spille 8 player xbox 360 mellom dem samt se en film? Eller er det bare teit? 5377640[/snapback] WUHU han likte forslaget mitt du kan jo ta kurs i fallskjerm hopping? Strikkhopping hvis det finnes i norge? du kan...hmmm .... se hvor mange ganger du gidder å ta den store heisen på Plasa i oslo? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 1. Snartur innom polet 2: stort Forspeel 3: Ut på byen å drikk 18års-pilsen 4: Stort nachspeel 5: Pumping? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 1. Snartur innom polet2: stort Forspeel 3: Ut på byen å drikk 18års-pilsen 4: Stort nachspeel 5: Pumping? 5379376[/snapback] Hvis du leser første posten så finner du ut av at det er uaktuelt da han IKKE ville dra ut på byn/feste etc Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Kan ikke være utelukket og bli drita da! Når jeg blir 18 skal jeg bort på buttiken, kjøpe en sixpack og sette den i kjøleskapet. Bare for å se på den. For så og gå å kjøpe seg 2 sixpack til og drikke seg så drita at jeg ikke våkner før jeg er 19 Det blir fint det Endret 3. januar 2006 av GrandMa Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Tviler på at det er så billig å leie en kinosal for å spille Xbox360. Hehe. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Å drikke seg dritings er utelukket. 5369385[/snapback] hva? du blir 18 gutt. barnebesøk var gøy når man var 8 Endret 3. januar 2006 av Wobokel Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er ikke alle som synes det er hyggelig å drikke seg dritings, og er slettes ingen nødvendighet for en bra 18-års dag. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Forskjell på å drikke, å drikke seg dritings da. Mitt forslag står enda: Lei et sted, og inviter venner og bekjente til en god fest. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Skjerpings godt folk , gutten sier jo han ikke har tenkt å drikke seg møkkings - voksent bare det, så han begynner bra. -Selv husker jeg ikke min egen 18-års dag 1. Inviter gjengen hjem, kjøp inn matvarer lag en bedre middag i fellesskap (hvis dette er praktisk mulig da vel og merke) Hiv på go'musikk, sett dere så til bords, og ha det hyggelig ut i de små nattetimer. 2. Lei en film eller 3, kjøp inn bøttevis med digg, brus, sjokkis osv... Nyt alene eller sammen med venner... 3. Ikke planlegg noe som helst i håp om at noen skal ha supriseparty for deg. 4. Være hjemme alene fordi ingen arrangerte party.. Uansett - Kos deg utrolig mye og gratulerer med dagen når den kommer Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tviler på at det er så billig å leie en kinosal for å spille Xbox360. Hehe. 5379738[/snapback] Ikke så håpløse priser at det gjør noe, faktisk. Trikset er at du uansett ikke trenger en særlig stor kinosal, så man finner bare en kino som har en veldig liten (men velutstyrt) en, og leier denne i noen timer det ellers ikke skjer stort der. Det dyre alternativet er å bygge en helvetes hjemmekino på forhånd (noe jeg ikke helt skjønner hvorfor jeg gjorde, i og med at jeg alltid har fått låne den lille kinosalen det var snakk om så godt som gratis ... vel, vel.) Jeg foreslår en liten svipptur ut av landet, det trenger ikke bli spesielt dyrt eller langvarig (selv om det også er fullt mulig, om det skulle være ønskelig), noen dager i en pen by lever i alle fall jeg lenge på. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 siden du ikke vil feste osv så anbefaler jeg å feire bursdagen på mcdonalds... Der kan de stelle i stand med eget bursdagsselskap, der dere får lage deres egen iskrem, eller det vil si at dere kan ta på så mye dere vil osv, og har din lokale mcdonalds ballrom så er jo det bare ett kjempepluss!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå