Andyax Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Heisann. Fyller snart 18 og lurer så inderlig på hvordan jeg skal feire det. Noen som har noen forslag? Hvordan feiret du det? Å drikke seg dritings er utelukket. takker Endret 1. januar 2006 av Andyax Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Barnebursdag på MacDonalds! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Lan-party GoCart er også morsomt! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ta med et par kamerater, gå en tur på byen, ta en øl, kos deg, kanskje gå på en konsert hvis det er noe! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Viktigste først: skaff deg VISA også stikker du hjem, bestiller en PC på avbetaling Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Lei et velferdshus, sett opp gjesteliste. Inviter folk på listen. Go wild. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 What he said. Lei deg et lokale, kjøp deg litervis med alkohol og inviter 150 av dine nærmeste venner. Blir nok morsomt. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 "Å drikke seg dritings er utelukket." Fra første post. Vel, du kan f.eks. nei er ganske blank.. Leie en film og kjøpe et par liter barnebrus og invitere 4-5 av dine nærmeste venner=) Er koselig å "henge" med dem uten alkohol også. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg synes det å invitere 4-5 stykker er en bra idé. Dra og spill bowling eller noe, dra på en restaurant og avslutt kvelden med spillkonsoll, brettspill, kortspill eller annet hjemme hos deg selv. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Spise masse god mat sammen med masse gode kompiser og få masse gode gaver. Anbefaler tacoz samt mye iskrem, digg og cola. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 en kamerat hadde kaffe selskap, satt å spiste kake å snakka om mye rart, var rene symøte ei stund. Men koselig var det Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det går vel ann å ta en øl eller 2 uten å bli drita! Man drikker for å kose seg! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Takk for de gode svarene, keep em coming Å feire sammen med noen kompiser, og ikke hundre stykker som noen nevnte over, er best føler jeg Så hvis noen vet noe kult man kan gjøre sammen med 8 kompiser eller no, så kom med dem takker Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Mye du kan gjøre med kompisene dine. - Ta en tur på byen og ta et par pils - Vintertider nå ---> Dra til Hemsedal/Trysil. After-Ski er jo meget fett med masse folk. - Inviter til Middag og kos dere resten av kvelden med pils og snacks. - Dra på Kino Alltid noe å se. - Har du 8 gode kompiser, inviterer du 9 ( 8 + 1 til deg selv) jenter. La alt gå sin gang. Lenke til kommentar
kristian_smart Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 først.. en tur på byen..du og et par gode venner ta dere en pils eller fem, før dere stikker på en konsert finn dere et bra nars (ikke noe sånn fjortiss greier der alle ligger å spyr) der finner du noen ville konsertjenter eller misslykkede (groupies) er du heldig er de tvillinger! og da er det bare å sjarmere de i senk med en endeløs historie om din kommende turne og kontrakten med universal records. de veit ikke hvem du er, men siden du er ''rockestjærne'' får du selfølgelig med deg begge to hjem=) en vellykket 18års dag *drømme* Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 du drar selvfølgelig på Go-cart! eller paintball 1 Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Spørs jo hvordan type du er. Jeg hadde en 10-15 venner over og drakk med meget full. Var egentlig ikke så full før jeg kom til byen, men siden jeg fylte 18 på en lørdag fikk jeg en gratis halvliter på hvert sted og det gjorde susen. Husket ikke hvordan jeg kom hjem neste morgen. Det har jeg funnet ut i ettertid, men det er en annen historie. Bowling og lignende kan du jo gjøre hver dag, 18 års dagen er vel den dagen du kommer unna med mest "ugang" uten at noen reagerer på det. Lenke til kommentar
kristian_smart Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 du drar selvfølgelig på Go-cart! eller paintball 5373149[/snapback] Paintball er jo fett Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Romantisk aften med damen kanskje åååå :!: ? Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 løp ned på nærbutikken og brif med at du endelig kan kjøpe øl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå