Simma89 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jeg har 2000 Kbits linje men lagger fortsatt inne i cs.. hva kan være grunnen til dette?? har ingen andre programmer enn steam opp når jeg spiller. Og har fortsatt 70-100 i ping. noen som vet hva dette kan være?? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) jeg har 2000 Kbits linje men lagger fortsatt inne i cs.. hva kan være grunnen til dette?? har ingen andre programmer enn steam opp når jeg spiller. Og har fortsatt 70-100 i ping. noen som vet hva dette kan være?? 5369379[/snapback] Vet du om det er du som har dårlig FPS, eller om det er noe problem med kontakten fra PC'en din til serveren? Har du lest stickyen om hvordan man kan oppnå høy FPS..? BTW, denne kunne du ha lagt under CS forumet, den har ingenting med hardware å gjøre... ennå i alle fall Før vi vet mer om PC'en din... Endret 1. januar 2006 av Mixy Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) det er nok meg ja.. for jeg har dårlig ping både på norske og utenlandske servere.. hva kan det være?? noe jeg kan gjøre for å fikse det?? har ikke lest stikyen nei.. hva er det?? Endret 1. januar 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 det er nok meg ja.. for jeg har dårlig ping både på norske og utenlandske servere.. hva kan det være?? noe jeg kan gjøre for å fikse det?? har ikke lest stikyen nei.. hva er det?? 5369435[/snapback] Mener ganske sikkert at det ligger en sticky som heter "Hvordan få 100 fps" i CS kategorien, som forøvrig er der du burde ha lagt denne tråden. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 hvor er den kategorien da?? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) hvor er den kategorien da?? 5369555[/snapback] CS kategori BTW, sorry... jeg fant ikke den guiden til 100 FPS EDIT: Forresten så klan du jo prøve denne litt... Endret 1. januar 2006 av Mixy Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 jeg har 60 fps.. men lagger fortsatt.. hva er det som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå