petersv Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Jeg går selv på Teknisk Kybernetikk ved NTNU-Gløshaugen og kan ikke si at jeg er veldig imponert over undervisningen vi får her. Skal man tilskrive noen æren for et bra siving-studium ved NTNU er det medstudentene og studass.-ene! Når det gjelder bosted vil jeg anbefale deg å søke nå!! Jeg ringte SIT-bolig på denne tiden i fjor og fikk beskjed om å vente med å søke til jeg hadde sikret plassen, men når jeg da ringte de samme dag jeg fikk svar fra samordnaopptak sa damen i telefonen at jeg var "aaaaalt for sent ute" til å få noe til studeistart.. SIT-Bolig er forsåvidt noe svineri, og vil anbefale deg å finne noe bra privat. Er du derimot fast bestemt på å ha studenthybel fra samskibsnaden vil jeg råde deg til å velge noe nært gløs, så slipper du å ta buss. Berg-, Rosenborg-, og- nedre Singsaker-studentby/hybler/leil. er veldig nært. Moholt er også innen gangavstand, søk isåfall om hybel i alleen, som er nyrenovert. Til slutt: Hvis _jeg_ skulle valgt i dag ville jeg valgt militær utdanning, student kan du være til du er 40. Endret 5. januar 2006 av petersveistrup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå