Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg er på utkikk etter en ny MP3-spiller da den gamle er for dårlig og for lite minne på. Har dere noen erfaringer/anbefaliger på dette området? Det må våre minne basert. Ikke CD,HD etc. Helst med radio men ikke noe must. Minste str 128MB og kunne bygge den ut med større brikker.Og USB!! Har kikket litt på Sexy liten en men vet ikke om denne kan takle ekstern minne. Noen som kanskje vet? Takker for tipsa :wink: _________________ Proud Super sharer of 3 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB) [ Denne Melding var redigert av: DMPoWer på 2002-09-08 08:41 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hva med iPod. God plass, lekker design og passer til PC eller Mac. Pris er 3000 for 5 Gb versjonen, 4000 for 10 Gb versjonen og 5500 for 20Gb versjonen. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Forrige gang jeg sjekka brukte iPod HD .. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg har en NEX II og er storfornøyd. Har et Compact Flash 256MB kort, som gir plass til ca 70 sanger. Compact Flash er vel det rimeligste minnekortet du får tak i? Den støtter forresten IBM microfrive (1GB) også, hvis penger ikke er en hindring... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Har tenkt litt på HD baserte MP3 spillere men de sluker strøm så har du det med hopping. Har tenkt å bruke MP3 spilleren i trenings sammenheng så du lurer jeg på om disse HD MP3 spillerne takler det Noen med erfaring på det? Ellers takk Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Harddisk baserte spillere er ikke å anbefale til trening. De har jo bufferminne på 20-30 min (IPOD), så hvis du trener lenger enn dette får du problemer. Det er jo også dette med bevegilige deler og mye bevegelse, det hører ikke så godt sammen. Til trening bør en bruke en basert på minnekort teknologi. smartmedia,compact flash eller multimedia card. Jeg for min del har både hardisk basert IPOD og minnekortbasert (RCA k@zoo liten og nett for trening) Begge disse kan anbefales på det sterkeste. Fåes billigst på ebay. Begge fåes i musicmatch versjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Men hvilken spiller kan bygges ut noe voldsomt da? Synes 256Mb blir litt lite når jeg kan trene opptil 8-9 timer flere gnger i uka :smile: Er det noen spillere som takler 512MB brikker og hvilken er de? Glem pris kom med alt Lenke til kommentar
nikey Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 iPoden fungere ypperligt til trening, bruker den til spinning, jogging etc etc, har ikke opplevd at den har stoppet noe gang. Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 hei eg sitter i samma situasjon som deg og hade tenkt å kjøpe en mp3 spelar men so kom eg over den her http://mpx.no/asp/info.asp?g0=2&g1=16&g2=2...02&l=2&lantall= 1: den er billg 2: det skal vistnok vere bra kvalitet på den 3: den spela mini cda 185 mb mp3 4: mini cda er billige i forhold til minnekort kort 5: 480 sek anti hakke buffer 6: "alle" har ikkje en, som feks med mini disk osv. eg vudera den vertfall sterkt vist nåken har den eller har prøvd den so hadde det vertfall vore fint om nåken kunne ha lakt i gjen et par ord i denne posten... Edmund Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Nei Cd baserte er utelukket. Gidder ikke brenne en ny MP3 plate hver gang jeg skal ut :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 14:54, DMPoWer skrev:Men hvilken spiller kan bygges ut noe voldsomt da? Synes 256Mb blir litt lite når jeg kan trene opptil 8-9 timer flere gnger i uka :smile:Er det noen spillere som takler 512MB brikker og hvilken er de? Glem pris kom med alt Leste du posten min? Med Nex II kan du bruke compact flash (512MB f.eks) og IBM microdrive (1GB). Microdrive er ikke en harddisk, men et minnekort slik som compact flash altså... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 00:54, GeeZuZz skrev:Jeg har en NEX II og er storfornøyd. Har et Compact Flash 256MB kort, som gir plass til ca 70 sanger.Compact Flash er vel det rimeligste minnekortet du får tak i? Du får vel 512MB Compact Flash også, eller det kommer snart. 256MB koster foresten 1495 kroner i butikken der jeg jobber. 128MB koster 795, 64MB koster 495, 32MB koster 295. Prisene varierer sikkert litt fra butikk til butikk. Nevner ikke navn på butikken her da det kan regnes som reklame, men det er en fotobutikk...Compact Flash brukes jo også i digitale kamera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 19:14, GeeZuZz skrev: Quote: Den 2002-09-10 14:54, DMPoWer skrev: Men hvilken spiller kan bygges ut noe voldsomt da? Synes 256Mb blir litt lite når jeg kan trene opptil 8-9 timer flere gnger i uka :smile: Er det noen spillere som takler 512MB brikker og hvilken er de? Glem pris kom med alt Leste du posten min? Med Nex II kan du bruke compact flash (512MB f.eks) og IBM microdrive (1GB). Microdrive er ikke en harddisk, men et minnekort slik som compact flash altså... Den er lest ja. Det er akkurat det jeg var ute etter. Og den var jo ikke dyr engang. Ga mye mer for den lille dritten jeg har nå. Takk skal du ha. Nå gleder jeg meg til den kommer :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå