flashy84 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Heisann Noen som kan se hva som er feil i denne koden for meg ? jeg får ikke denne til å oppdatere feltet jeg har på siden min If Request("kommentar") > "" Then sSql = "UPDATE tauruz_gjestebok SET kommentar= WHERE id="& Request("id") End If Set RsList = ConnTemp.Execute (sSql) Do While Not RsList.EOF %> <strong> Gjestebok Id </strong><%=RsList("id")%> <br><strong>Fra:</strong> <a href="mailto:<%=RsList("Email")%>"><%=RsList("Navn")%></a>, <i> <%=FormatDateTime(RsList("Registrert"),2)%> </i><br> <%=RsList("melding")%><br> <strong>Hjemmeside:</strong> <a href="<%=RsList("Hjemmeside")%>"><%=RsList("Hjemmeside")%></a> <form method="post" action="gjestebokadmin.asp" id=form1 name=form1> <br> <strong>Kommentar: </strong><input name="Tid" type="text" value="<%=RsList("Kommentar")%>" size=60> <br> <input type=submit id=submit1 name=submit1> <hr width="99%" size=1> <% RsList.MoveNext() Loop Set RsList = Nothing ConnTEmp.Close() %> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå