xD^^ Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei! Vi har nettopp fått EyeToy. Så så jeg USB-kontakten og tenkte at den må kunne kobles til pcen. Så jeg gjorde det, men da trengte jeg drivere. Hvis jeg skaffer drivere, kan EyeToy da brukes som webkamera? Noen som har prøvd, eller fått til dette før? Lenke til kommentar
flashy84 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Japps det kan du Har testet det og det funket. men husker ikke hvor jeg fant driverne til det, tror jeg goglet meg fram på "eyetoy+driver" eller noe i den duren der og det funket bra. Faktisk bra kvalitet på cammen og Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) ja går det må bare endre litt på en driver til logitech. legger med den ferdige filen ps si ifra vis ikke det funker for hadde flere filer edit: bare zip fil EYETOY.zip Endret 2. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hmmm, lastet ned den filen, pakket den ut. Hva skal gjøres etter det? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hmmm, lastet ned den filen, pakket den ut. Hva skal gjøres etter det? 5374076[/snapback] instalere den lastet ned samme fila, du kan no prøve å trykke på alle .exe filene å skjekke hva som skjer Endret 2. januar 2006 av vegis Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) kan laste den opp på nytt for ble vist rar fil inni zip fil se her vis ikke det virker edit: sånn Endret 2. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå