Radi Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har planer om å bygge ny pc. Jeg skal bruke XFX Extreme PC (barebone) PC. LINK Det står: DDR SDRAM DIMM 184-pin Og det gjør meg litt usikker. Jeg lurer på hvordan ram jeg må ha til dette intergrerte hovedkortet. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Man skal vel ha vanlig DDR DIMM tenker jeg... Eksempel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har planer om å bygge ny pc.Jeg skal bruke XFX Extreme PC (barebone) PC. LINK Det står: DDR SDRAM DIMM 184-pin Og det gjør meg litt usikker. Jeg lurer på hvordan ram jeg må ha til dette intergrerte hovedkortet. Takker for alle svar! 5369172[/snapback] du kan bruke vanlig DDR ram ram som passer ta og bla et par sider så finner du ram med større kapasitet, med mindre du skal ha 128mb ram da Lenke til kommentar
Radi Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Tusen takk for hjelpen! Dere var raske ute må jeg si. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 du kan bruke vanlig DDR ramram som passer ta og bla et par sider så finner du ram med større kapasitet, med mindre du skal ha 128mb ram da siden du allerede har valgt DDR ram, hadde det like greit å valgt "minimum kapasitet - 512" også ? ;P (evt. 1024) *pirkeeeeee* Lenke til kommentar
Radi Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Hadde blitt minimum en Gigg uansett Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 ##Flyttes til rett kategori## Gjør deg kjent med kategoriene og dets funksjoner før du poster neste gang Lenke til kommentar
Radi Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Hæ?? Jeg trodde jeg hadde postet riktig jeg. posten den på hjelp til kjøp/salg av pc Det er jo riktig postet på en måte. Jeg hadde tenkt å kjøpe det kabinettet i posten, Så lurte jeg på hvordan ram jeg skulle ha til hoved kortet i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå