Gå til innhold

Timeshift til XBOX 360

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som venter en XBOX 360 så snart som mulig. Og er på utkikk etter spill, PDZ skal jeg nok ha, grunnet den store online muligheten, men nok om det. Jeg ser stadig på nye previews, og kom over denne traileren av Timeshift. Har sett noen screenshots før og ble ikke så imponert, men denne traileren likte jeg virkelig!

Du finner traileren her, official trailer 3 er bra saker! Nå er jeg også fan av FPS spill, det er nok grunnen til min "hyggelige opplevelse" med denne traileren, hva synes du?

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virka litt som en annen type spill enn FPS jeg liker å spille.. (CS, goldeneye,COD) ettersom jeg synes de virker mer realistiske.. Men dette så jo ut som en fin middelvei da.. Roboter og shit, men på jorda og vanlige omgivelser i hvertfall :)

Syns tidsgreiene på Prince of persia var kult og slow-mo effects er jo som regel tøft..(så lenge det ikke blir overdrivet da)

Om de klarer å lage noe bra multiplayer ut av det, og i tillegg lykkes med tidsgreiene så kan det nok hende det havner i spillsamlinga ja :D

Lenke til kommentar

Ja, det er det som virker så tøft! Når du blander slowmo' med FPS, så blir det nesten uansett knalltøft, (F.E.A.R, Max Payne..). Men det virker som om tiden "spiller" en litt større rolle i det spillet her. Man kan gå tilbake i tid, og stoppe tiden. Så hvis dette spillet blir gjennomført ordentelig, kan det bli veldig kult! :w00t:

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
trykker på  TimeShift Official Trailer 3  Dec 15, 2005, men bare trailer 2 som dukker opp

5370232[/snapback]

Hmmm..Merkelig, hvis du da trykker på trailer 2 da?

5371139[/snapback]

nei, både når jeg trykker på trailler 3 under Most Popular og Latest GameSpot Updates, dukker trailer 2 opp

TimeShift Official Trailer 2

Posted Nov 14, 2005 | 1'25" | Lo-Res: 17.4MB | HD: 70.1MB

Lenke til kommentar
trykker på   TimeShift Official Trailer 3   Dec 15, 2005, men bare trailer 2 som dukker opp

5370232[/snapback]

Hmmm..Merkelig, hvis du da trykker på trailer 2 da?

5371139[/snapback]

nei, både når jeg trykker på trailler 3 under Most Popular og Latest GameSpot Updates, dukker trailer 2 opp

TimeShift Official Trailer 2

Posted Nov 14, 2005 | 1'25" | Lo-Res: 17.4MB | HD: 70.1MB

5372575[/snapback]

Det var bare jeg som dummet emg ut! Det er trailer 2 som er stilig, men det kommer når man trykker på trailer 3! :p

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Spillet ble utsatt til 2007 da det fikk ny utgiver i sommer. Ikke noe nytt angående spillet siden, så jeg tviler vi ser spillet denne våren.

Lenke til kommentar

Demoen var vel mildt sagt elendig. Det hele føltes som en labirynt hvor man måtte bruke forskjellige evner i. Holder meg langt vekke fra denne tittelen, selv om jeg liker sjangeren.

Det er trist at FPS-genren varierer så veldig i kvalitet. Ikke ofte vi ser kvalitetstitler som Half Life lenger, hvor historie og fortellingsteknikk holdes i særklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...