Martin-sama Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Jeg er en av de som venter en XBOX 360 så snart som mulig. Og er på utkikk etter spill, PDZ skal jeg nok ha, grunnet den store online muligheten, men nok om det. Jeg ser stadig på nye previews, og kom over denne traileren av Timeshift. Har sett noen screenshots før og ble ikke så imponert, men denne traileren likte jeg virkelig! Du finner traileren her, official trailer 3 er bra saker! Nå er jeg også fan av FPS spill, det er nok grunnen til min "hyggelige opplevelse" med denne traileren, hva synes du? Endret 1. januar 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det virka litt som en annen type spill enn FPS jeg liker å spille.. (CS, goldeneye,COD) ettersom jeg synes de virker mer realistiske.. Men dette så jo ut som en fin middelvei da.. Roboter og shit, men på jorda og vanlige omgivelser i hvertfall Syns tidsgreiene på Prince of persia var kult og slow-mo effects er jo som regel tøft..(så lenge det ikke blir overdrivet da) Om de klarer å lage noe bra multiplayer ut av det, og i tillegg lykkes med tidsgreiene så kan det nok hende det havner i spillsamlinga ja Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Ja, det er det som virker så tøft! Når du blander slowmo' med FPS, så blir det nesten uansett knalltøft, (F.E.A.R, Max Payne..). Men det virker som om tiden "spiller" en litt større rolle i det spillet her. Man kan gå tilbake i tid, og stoppe tiden. Så hvis dette spillet blir gjennomført ordentelig, kan det bli veldig kult! Endret 1. januar 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 trykker på TimeShift Official Trailer 3 Dec 15, 2005, men bare trailer 2 som dukker opp Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 trykker på TimeShift Official Trailer 3 Dec 15, 2005, men bare trailer 2 som dukker opp 5370232[/snapback] Hmmm..Merkelig, hvis du da trykker på trailer 2 da? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 trykker på TimeShift Official Trailer 3 Dec 15, 2005, men bare trailer 2 som dukker opp 5370232[/snapback] Hmmm..Merkelig, hvis du da trykker på trailer 2 da? 5371139[/snapback] nei, både når jeg trykker på trailler 3 under Most Popular og Latest GameSpot Updates, dukker trailer 2 opp TimeShift Official Trailer 2 Posted Nov 14, 2005 | 1'25" | Lo-Res: 17.4MB | HD: 70.1MB Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 trykker på TimeShift Official Trailer 3 Dec 15, 2005, men bare trailer 2 som dukker opp 5370232[/snapback] Hmmm..Merkelig, hvis du da trykker på trailer 2 da? 5371139[/snapback] nei, både når jeg trykker på trailler 3 under Most Popular og Latest GameSpot Updates, dukker trailer 2 opp TimeShift Official Trailer 2 Posted Nov 14, 2005 | 1'25" | Lo-Res: 17.4MB | HD: 70.1MB 5372575[/snapback] Det var bare jeg som dummet emg ut! Det er trailer 2 som er stilig, men det kommer når man trykker på trailer 3! Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det ligger jo egentlig i navnet at dette spillet ikke skulle komme som planlagt, og nå har Vivendi Games offentliggjort at spillet nok en gang er utsatt. Lanseringsdato var egentlig i januar 2006, men ny utgivelse er en gang i 2007. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det kom vel ein demo av dete for evigheter siden til PC? Det var isåfal elendig syns eg, dårlig optimalisert og utrolig latterlig våpen feeling. Alt var boss. Men ting kan ha forandret seg da! Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 blei dette spillet canceld eller hur ? har jo ikke hørt ett pip om det på lang laaang tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Spillet ble utsatt til 2007 da det fikk ny utgiver i sommer. Ikke noe nytt angående spillet siden, så jeg tviler vi ser spillet denne våren. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Testet demeon som kom til PC for ca 6-7 mnd siden..ble ikke imponert akkurat. Så kommer mest sannsynlig til å overse dette spillet når det blir utgitt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Demoen var vel mildt sagt elendig. Det hele føltes som en labirynt hvor man måtte bruke forskjellige evner i. Holder meg langt vekke fra denne tittelen, selv om jeg liker sjangeren. Det er trist at FPS-genren varierer så veldig i kvalitet. Ikke ofte vi ser kvalitetstitler som Half Life lenger, hvor historie og fortellingsteknikk holdes i særklasse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Spilt TemiSHift Demoen på PC og må si at det var driiiit kjedelig. S SKal mye til for at jeg gidder å teste det igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå