Gå til innhold

Råd til kjøp av bærbarmaskin 6000kr max...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pc'en skal brukes til vanlige oppgaver som Word, Mp3, Små spilling, Messenger, Surfing...

Jeg selv hadde ikke kjøpt en slik pc..., men det er til ei skolejente uten det store budsjettet...

(Ps. hun skulle egentlig ha en til 5000kr)

Er det mye som skal til for å gå opp en klasse da?

Endret av Heineoen
Lenke til kommentar

Asus A6U fra Komplett til 5995 (ukens tilbud) er en bra maskin for de som ikke skal spille de mest heftige spillene. Jeg har selv kjøpt en slik for noen, og de er godt fornøyd. Du bør legge til en ekstra minnebrikke, men ellers er den godt utstyrt og virker solid. Ting som innebygget web kamera, bra bæreveske, Tv utgang er kjekt å ha for mange.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308571&cks=WYO

Lenke til kommentar
Takk!

Så bra ut den..

Levetid (inntil)  2.5 time®

Maskinen holder i 2.5timer! hehe..

Neida, men er ikke dette litt lite batteri tid?

5375778[/snapback]

Jo, hvis batteritid er det viktigste er kanskje ikke dette det beste valget. Men det står STORT batteri øverst på siden, så det er mulig teksten ikke stemmer helt. Skal du ha god batteritid koster det som regel litt mer, og du må opp på Pentium M eller tilsvarende.

De jeg kjøpte denne maskinen til bruker den på strøm, men reiser litt rundt med maskinen så batteritiden var ikke så viktig. Men jeg så at det lå muligheter inne til å sette ned prosessorhastigheten ved batteridrift, så jeg tror kanskje at den er litt mer enn 2,5 timer. Men jeg skal ikke si det for sikkert siden jeg ikke har prøvd det i praksis.

Men jeg vil allikevel anbefale den. Selv pensjonistene jeg kjøpte den for synes det var kult med innebygget kamera og mikrofon da vi kontaktet dem på MSN;-)

Jeg har en Coop PC som kostet flere tusen mer, men jeg synes ASUS maskinen virker mer solid bygget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...