Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Telenor (klage)


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har i lang tid nå prøvd å få i orden linjen min, sliter med høye pingtider. På dagtid ligger pingen rundt 30, og kveldstid 250. Dette problemet fikk jeg ved starten av oppgraderingene til telenor. Har snakket med kundekonsulenter, såkalte "teknikere", har hatt avinor på besøk (som sa at det ikke var noe galt med akkurat min linje). Jeg har kastet bort 700kr i telefonregning på å sitte i telenors telefonkø. Jeg ringte dem nettopp, og de sa bare "du må sende inn klage på telenors hjemmesider", SOM OM JEG IKKE HAR GJORT DETTE EN ZILLION GANGER!

 

Tok pingtidene til noen venner i området nå nettopp.

 

Venn 50m ifra huset mitt: 240 ping mot HW.no og vg.no

Venn 3km unna: 230 ping mot HW.no og vg.no

Jeg: 266 ping mot HW.no og vg.no

 

(ping=ms)

 

Uakseptabelt? JA! Ubrukelig å spille med, og de har i tillegg stilt ned linjen min fra 3mbit til 2mbit og jeg betaler for 3...

 

Vedlegget viser en runde CSS, der de merket er samme som de ovenfor. KillMe er meg.

post-30877-1136148686_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du har klaget mye til Telenor, er det på tide med et ultimatum.

Enten fikser de det, ELLER...

*Så kutter du ut fasttelefonien

*Bytter til Netcom

*Kabel fra UPC dersom det er mulig eller ADSL fra annen leverandør

*Bredbåndstelefoni

 

Også hjelper det jo litt å slenge med "jeg har vært kunde hos dere siden da og da" og sånt.

Hør litt rundt med andre leverandører - hør hva de kan tilby.. Telenor har att masse trøbbel i det siste..

Får håpe det snart kommer en klagenemda for Bredbåndsleverandører :D (har hørt snakk om det)

 

OT-erting: kanskje ikke så rart at de ikke finner noen feil da flygeledere (avinor) sjeldent driver med svakstrøm ;)

Lenke til kommentar

Bytt ut avinor folka, så skal du se at ting går bedre :!:

 

I samme slengen, foreslår jeg at du bytter ut Telenor.

 

Dette holder ikke - klart kontraktsbrudd fra TN.

Gi de en siste frist til å ordne opp - deretter forlanger du kontrakten

din oppsagt på grunn av kontraktsbrudd dersom du er i bindingstid

- hvis ikke er det jo bare å bytte i vei!

 

Det finnes plenty av veldig gode alternativer. Personlig kan jeg anbefale

Direct Connect som bruker Telenors linjenett, men som er utrolig hjelpsomme

svært teknisk knowhow. Har ikke hatt en eneste ting å klage på så langt,

og de har testet alt i fra hvor mye linja mi tåler til å bytte mellom dsl løsning.

 

Prismessig ligger de vel samme som eller under Telenor.

Lenke til kommentar
Dersom du har klaget mye til Telenor, er det på tide med et ultimatum.

Enten fikser de det, ELLER...

*Så kutter du ut fasttelefonien

*Bytter til Netcom

*Kabel fra UPC dersom det er mulig eller ADSL fra annen leverandør

*Bredbåndstelefoni

 

Også hjelper det jo litt å slenge med "jeg har vært kunde hos dere siden da og da" og sånt.

Hør litt rundt med andre leverandører - hør hva de kan tilby.. Telenor har att masse trøbbel i det siste..

Får håpe det snart kommer en klagenemda for Bredbåndsleverandører :D (har hørt snakk om det)

 

OT-erting: kanskje ikke så rart at de ikke finner noen feil da flygeledere (avinor) sjeldent driver med svakstrøm ;)

5368881[/snapback]

 

 

Haha, vel, husket ikke hva de heter de som fikser linjene til telenor, så jeg skrev visst avinor ganske automatisk :p Vel vel, var en fyr fra gamle bravida her da, vettafaen hva de heter nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...