chrlod Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hei Lastet ner Registry Cleaner 32 og installerte dette. Kjørte det en gang og da jeg etterpå prøvde å komme på internett var dette umulig. De programmene som allerede brukte internett hadde tilgang, men når jeg gikk ut, gikk det ikke ann å komme inn igjen. (Har allerede skjekkt brannmur.) Spybot fant 5 spyware fra Registry Cleaner 32 og "fjernet" disse. Jeg kommer heller ikke inn på taskmanager. Tenkte "System Restore" kunne hjelpe, men fant ikke dette i startmenyen der et vanligvis ligger. Kjører Windows XP x64. Noen som kan hjelpe? Takker på forhond for all hjelp! Endret 1. januar 2006 av chrlod Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 start>allprograms>accessories>systemtools>system restore Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Ja, det er der jeg også trodde det ville ligge, men ingenting der. Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Prøv Start -> Kjør -> c:\windows\system32\restore\rstrui.exe Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Det funket veldig bra.. Takk så mye! Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei igjen, prøv under accessories>communications>new connection wisard og bruk IE 32 bits versjonen, det er lite med 64 programmer ennå, så det blir endel prøve feile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå