ler91 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Lurer på hvordan jeg kan lage cs(1.6) film. Her noen tips i noe prog. vare eller noe sånt? Takker får alle svar:)... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Lurer på hvordan jeg kan lage cs(1.6) film.Her noen tips i noe prog. vare eller noe sånt? Takker får alle svar:)... 5368799[/snapback] Finnes garanter fine guider på nettet, som er bedre enn de fleste av oss her gidder å forklare. Det finnes mange forskjellige måter. Hvis det er bare snakk om PCW på egen server anbefaler jeg HLTV Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Det finnes til og med noe som kalles for STICKIES! Hvis du ser øverst i hver kategori på dette forumet så er det ofte noen tråder som er tydelig uthevet. Her står det ofte hva hvermannsen lurer på. Og svaret ditt står tilogmed der! EDIT: Mixy holder du det postetempoet opp i et helt år blir jeg meget imponert. Endret 1. januar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvordan lage CS-film i CS 1.5 og CS 1.6 Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg