Gå til innhold

Headsett: bra mic, bra i spill og behagelig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Headsettet som er best egnet å ha på i flere timer er nok Icemat Siberia. De blir en aldri sliten av. Lydkvaliteten derimot...

 

Har hatt både KOSS SB45, Icemat Siberia, og har nå Steelsound 5H, og på overall komfort og lydkvalitet så har jeg vært mest fornøyd med siste. Mic'en dog har ikke vært like god til tider... Den må jeg slite i av og til for at den ikke skal skurre.

Lenke til kommentar
Kan anbefale KOSS SB45

5368802[/snapback]

 

Ser at dette ikke har volumkontroll. Det er et must

 

Headsettet som er best egnet å ha på i flere timer er nok Icemat Siberia. De blir en aldri sliten av. Lydkvaliteten derimot...

 

Har hatt både KOSS SB45, Icemat Siberia, og har nå Steelsound 5H, og på overall komfort og lydkvalitet så har jeg vært mest fornøyd med siste. Mic'en dog har ikke vært like god til tider... Den må jeg slite i av og til for at den ikke skal skurre.

5368825[/snapback]

 

Så en som hadde skrevet dette "Paddingen er knallhard, tynn og ubehagelig" om Icemat Siberia, stemmer da ikke dette? Hvor selges Steelsound 5H?

 

Edit: en til quote

Endret av HoZZy
Lenke til kommentar
Headsettet som er best egnet å ha på i flere timer er nok Icemat Siberia. De blir en aldri sliten av. Lydkvaliteten derimot...

 

Har hatt både KOSS SB45, Icemat Siberia, og har nå Steelsound 5H, og på overall komfort og lydkvalitet så har jeg vært mest fornøyd med siste. Mic'en dog har ikke vært like god til tider... Den må jeg slite i av og til for at den ikke skal skurre.

5368825[/snapback]

 

Har Steel Sound 5H USB versjonen selv og er kjempefornøyd med den. Har også merket at det til tider begynner å brumme fra miccen. Dette fikses med en liten bøyning på selve micen. Er enig at dette er irriterende, men det skjer ikke så lenge du ikke drar/tar på og bender selve micen :)

 

Ja, så Steel Sound 5H USB er absolutt å anbefale.

 

EDIT:

 

Ja den har volumkontroll og kontroll på bassen og er veldig behagelig å ha på. Den selges på www.komplett.no

Endret av Martin Klemp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...