radivx Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Ene PCen min klikker under enkelte 3D spill (3Dmark03 og NFSU er de den har klikket under til nå) (Har testet Raven-Shield og HL2 Lost Coast også). Klikket resulterer i svart skjerm (eller frossen skjerm). Har byttet hovedkort og skjermkort uten å reinstallere Windows. Vet ikke om dette har mye å si? Skal prøve å reinstallere så snart jeg får tid. Endret 3. januar 2006 av vidiware Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Dersom du går fra ATi til Nvidia (eller omvendt) kan det oppstå problemer hvis du ikke rensker opp i driverfilene. Å kjøre Driver Cleaner kan hjelpe. Kanskje litt info om maskinen din ville vært til hjelp for andre? Har du nyeste skjermkortdriver og Direct X osv? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har du overklokket skjermkortet ditt? Eller har du veldig høye temperaturer på kortet ditt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Etter bytting av hovedkort eller andre vitale komponenter(untatt minne) bør du legge inn windows på nytt. Jeg har prøvd det selv, med to hovedkort som var nesten identiske, likevel fungérte ikke windows slik den skulle. Jeg formatérte og pcen fungérte siden. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) 'Skulle helst sett å få fikset problemet uten å reformatere. Noen som har en tips til benchmark programmer der jeg kan bruke eliminiasjonsmetoden? Altså bare CPU benchmark f.eks. edit: Feilen var "løs" CPU. Antakelig ikke god nok kontakt mellom Kjøler, CPU og socket. Endret 3. januar 2006 av vidiware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå