radivx Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Har aldri sett et liknende problem før. Er kun de "vitale" delene som er koblet opp. Setter i støpselet og presser PSU påknappen på. Deretter trykker jeg power knappen. Prosessorviften tar en omdrening (ingen lyder!). Deretter står bare powerLED en og blinker. Ikke en lyd fra PCen. Har sånn debug-bracket med 4 lys fra MSI, denne slås ikke på engang. Det er en 300W strømforsyning (for svak?, den kjørte en 2.4Ghz P4 med samme grafikkort før jeg byttet om på PCene). Systemet nå er Sempron 2600+ (Zalman Kobber CPU kjøler), MSI 754 hovedkort (AGP). I står et Ti4600 grafikkort med Zalman AlCu GPU kjøler). edit: Byttet ut AOpen PSU med QTek PSU. Nå går CPU viften og den bracket tingen har 4 røde lys. Men saken starter ikke. Den reagerer heller ikke om jeg tar ut minnet. Noen som har ideèr på hvorfor det ikke virker? Endret 1. januar 2006 av vidiware Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 ville likt og se koblingene med power knappene og det på hovedkorte Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Du tenker på Power, Reset etc. fra kabinett til hovedkort? Disse har nemlig virket før, men da hadde jeg en annen prosessor og strømforsyning satt inni. Jeg lurer vel egentlig mest på om det er strømproblemer (lettest å fikse men dyrt). Eller om det er CPU problemer som tar lengre tid å fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå