Theoneask Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Driver og skal ordne ein pc for spyware og virus her. Har lastet ned og instalert Ad-Aware, Opera og Spybot. Har fjerna ein del drit. Har og fjerna ein trojan med norton. bruker 2005. Men som du vil sjå på bildet er visst ikkje dette alt. Når eg høgreklikker på ikonet kjem eg innpå heimesiden te Spyaxe.. Eit program som skal fjerne spyware. Det programmet vert automatisk lasted ned og instalert! Eit program eg aldri har hørt om og som koster penger. Forslag til kva det kan vere? Og Kva eg kan gjere? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 En venn hadde noe slikt. Etter et par kvelder med leting endte det med formatering. Jeg fikk ryddet opp i 90% av driten. Ene tingen jeg fant var .exe-filer med samme størrelse i windowskatalogen. Jeg mener de var rundt 12kB og 34kB. Han hadde ca 30 tillsammens. Om du ikke får avsluttet en prosesses i oppgavebehandling, prøv kill.exe. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Her er en god oppskrift på fjerning av SpyAxe, Spysheriff og andre SmitFraudbeslektede uhumskheter: http://www.webuser.co.uk/forums/showflat.p...074/an/0/page/0 Bernt K Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Okay. Takk for svar! Har ikkje so veldig lyst og formatere so får satse på at det går! Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Okay. Takk for svar!Har ikkje so veldig lyst og formatere so får satse på at det går! 5371715[/snapback] Fattern har samme djævelvirus!! Gikk det bra?? Lenke til kommentar
Fuzz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Her er en god oppskrift på fjerning av SpyAxe, Spysheriff og andre SmitFraudbeslektede uhumskheter: http://www.webuser.co.uk/forums/showflat.p...074/an/0/page/0 Bernt K 5370703[/snapback] Takk for bra tips! Funket med en gang for meg. Anbefaler linken over! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå