stigos3000 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hallo, har nå skrapt sammen litt penger til en ekstern hard disk. Den må være minst 250gb og koste under 1500. Har funnet 2 stk som mulige kandidater: Maxtor personal storage 300gb Jeg fant ikke så mye informasjon om denne disken, bare at den var forholdsvis billig til å være 300gb. Så jeg lurte på om dere har noen erfaringer eller info om disken? LaCie P3 250gb Det var mange forskjellige meninger og mye informasjon om denne disken. Jeg synes i alle fall det var lekkert design og fin pris. Men det var noen negative erfaringer ved disken. Så det jeg trenger er erfaringer om maxtor disken eller anbefalninger til andre 250-300gb disker i samme prisklasse. Takk. Endret 1. januar 2006 av stigos3000 Lenke til kommentar
Filla Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Denne + denne er en fin løsning. Lenke til kommentar
Cerwinator Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Får man bedre ytelse ved å lage en selv, enn ved å kjøpe en ferdigløsning?? Det vel en fordel med s-ata siden hele det interne hard disk systemet mitt er basert på s-ata. `? Edit:Jeg satt på kompisen min sin pc, derfor er det posta under nicket "Cerwinator" Endret 1. januar 2006 av Cerwinator Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 maxtor har en tendens til å dø etter ein periode personlig bruker eg berre western digital disker. har ein 320gb ekstern skjøl. har bestilt mange til venner både 250 og 320 og alle er fornøyde Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 maxtor har en tendens til å dø etter ein periode personlig bruker eg berre western digital disker. har ein 320gb ekstern skjøl. har bestilt mange til venner både 250 og 320 og alle er fornøyde 5368858[/snapback] Men jeg klarte ikke finne noen WD disker til under 1500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå