Pingla Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Trodde problemene med tregt og overbelastet forum var løst. Ganske mange ganger i ettermiddag og kveld har denne dukket opp: Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere. Hva er det nå da som skjer? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Var endel treghet idag ja, er nok pga mye trafikk her Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Nå igjen, og med bare halvparten så mange brukere som sist (nå ca. 500). Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kanskje serveren tok backup eller no Lenke til kommentar
pej Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er ingen grunn til å bli overbekymret hvis dere møter på meldingen om overbelastning i ny og ne. Det kan være serveren bare hadde litt hikke. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er en stund siden dette har skjedd meg. Godt å vite at dere har for i orden på forumet. Slik noen lunde Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kanskje serveren tok backup eller no 5379175[/snapback] Det gjøres forøvrig hver natt så det tviler jeg at dere legger noe særlig merke til. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hehe, om natta? For oss nerder er det vel stort sett tidlig på morgenen vi ikke er tilstedet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kjøres om natta ja, på den tiden det "bare" er et par hundre pålogget. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er ingen grunn til å bli overbekymret hvis dere møter på meldingen om overbelastning i ny og ne. Det kan være serveren bare hadde litt hikke. 5381833[/snapback] Da bør dere ta med serveren til doktoren. Syns denne feilmeldingen kommer litt for mange ganger. Skal serveren forbredes, eller må vi leve med det litt til. Er normalt sett ikke så ille, men noen ganger kan det være umulig å bruke forumet Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Siden forumet stadig er übertreigt og uten at det er mye trafikk, kan det være noe lokalt her, eventuelt hva? (Win2k SP4, IE6 oppdatert) Andre nettsider går normalt... Hvis jeg ikke oppdaterer siden en gang til, så blir den langt-om-lenge seende slik ut: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Siden forumet stadig er übertreigt og uten at det er mye trafikk, kan det være noe lokalt her, eventuelt hva? (Win2k SP4, IE6 oppdatert) Andre nettsider går normalt... Hvis jeg ikke oppdaterer siden en gang til, så blir den langt-om-lenge seende slik ut: 5451209[/snapback] Ser ut som du har et cach-problem. Tøm cache i brownseren du bruker Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg