Gå til innhold

Hva er denne geniale sangens navn. hørt på den i 30 min nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ****. har trance med barnehager og gjøre? Tro meg. hadde du sagt til en trance/techno komponist at det er griselett og lage en sang som fenger. så hadde han ledd seg skakk ijæl av deg.. hvor lang tid tror du en gitarist bruker på og lage en ny melodi? Det kan ta 5 minutter og finne et potensiale.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-09 00:23, blaskjerm skrev:

Hva ****. har trance med barnehager og gjøre? Tro meg. hadde du sagt til en trance/techno komponist at det er griselett og lage en sang som fenger. så hadde han ledd seg skakk ijæl av deg.. hvor lang tid tror du en gitarist bruker på og lage en ny melodi? Det kan ta 5 minutter og finne et potensiale.

Enig med den godeste blaskjerm! få en som fenger! tar uker!

Lenke til kommentar

Det vil vel alltid være sånn at folk er uenige om musikk, men jeg må nok også hive meg på den trance-hatende bølgen, den oppfyller ingen av kravene jeg stiller til musikk som bør spilles, 1. Den er bra å høre på 2. Den er så rolig at du kan snakke med folk. 3. Den kan danses til (her mener jeg pardans ikke hoppe opp ned med en menneskemengde).

AtW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-09 00:33, ATWindsor skrev:

Det vil vel alltid være sånn at folk er uenige om musikk, men jeg må nok også hive meg på den trance-hatende bølgen, den oppfyller ingen av kravene jeg stiller til musikk som bør spilles, 1. Den er bra å høre på 2. Den er så rolig at du kan snakke med folk. 3. Den kan danses til (her mener jeg pardans ikke hoppe opp ned med en menneskemengde).

AtW

1.Det er utrolig humørvekkende musikk,Trance/Techno osv bringer glede, 2. Sett på en in search of sunrise cd,legg deg ned og slapp av,så får du det så rolig at du sovner kjapt.3. stikk på gate crasher summer sound system i england som er 1 gang i året,så kommer de 15 timene til og bli evig dans på vinger.og minne for resten av livet

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-09 00:37, Krishell skrev:

Tranc ligger vel til at den skal danses til og hoppes til. hvis du apsolutt digger gammal dans er det opp til deg. leikaringen(sted morra mi fikk meg til og danse 17mai danser) er jeg ferdig med får mange årsia

Hehe vittig, vittig. Jeg anbefaler deg å prøve feks rock'n'roll, så kanskje du vil skifte mening, likte ikke så godt å danse på ungdomskolen jeg heller, men ikke diss det før du har prøvd litt ordentlig (å bli tvingt av morra si teller ikke :smile:).

AtW

Lenke til kommentar

Quote:

1.Det er utrolig humørvekkende musikk,Trance/Techno osv bringer glede,

Her er vi ikke helt enige, så det er ikke så mye å si utenom at jeg uenig.

Quote:

2. Sett på en in search of sunrise cd,legg deg ned og slapp av,så får du det så rolig at du sovner kjapt.

Problemet er at de sjelden spiller den rolige typen på byen, hjemme er det jo ikke noe problem, der hører jeg på hva jeg vil.

Quote:

3. stikk på gate crasher summer sound system i england som er 1 gang i året,så kommer de 15 timene til og bli evig dans på vinger.og minne for resten av livet

Sikkert et minne for livet, men som sagt jeg er ikke så veldig fan av å danse alene (for det er det du gjør selv om det er en menneskemengde rundt deg).

AtW

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-09-09 00:33, ATWindsor skrev:

AtW

Par dans? L O L
Lenke til kommentar

Det er ikke lett å bli enige om hva som skal legges til grunn for vurdering av god/dårlig musikk.

En ting synes jeg likevel er veldig påfallende; om man ser på den mest selgende musikken, så er det et enormt høyt antall av sangene som er helt eller delvis nyinnspillinger av pophits fra70/80 og tidlig 90 tallet..... hvor ble det av kreativiteten, skaperkraften og talentene når man ikke er istand til å mekke noe selv.

(Kanskje musikkbransjen skulle sett litt på produktene de leverer når de gråter over dårlige salgstall)

Lenke til kommentar

jeg har et forslag sett låta på repeat så har dere en full kommen låt.

låta minner forresten meg om E-Jay.

er ikke den strørste fan av Trance etc. men jeg har hørt låter i den sjangeren som er møe bedre enn dette samplet her.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-09 09:52, vqb skrev:

jeg har et forslag sett låta på repeat så har dere en full kommen låt.

låta minner forresten meg om E-Jay.

er ikke den strørste fan av Trance etc. men jeg har hørt låter i den sjangeren som er møe bedre enn dette samplet her.

Disser du meg og MrPowers digge låt PINNE?? hehe

Lenke til kommentar

Jeg synes den låta var noe skikkelig møkk. Nå er jo smaken som baken. Men baken min er penere enn deres og det gjør at det faktisk er en møkkalåt :grin: .

Forøvrig må jeg gratulere deg med nærmere 1700 visninger på under et døgn!!!

[ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-09-09 21:38 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...