Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Bill er rik! trukke folk glemmer han så brått. penger er vel alt. Alt kan kjøpes, er bare spørsmål om pris. AlCapone... en meget enkel person det og. ville vel heller si at du er en enkel person, tolk det som om jeg misliker deg. mtp at du kan masse navn jeg alderi har hørt før om opra. men hvem bryr seg om du ikke liker trance. tak av når det kom. er el den mest popelære musikk typen den dag i dag, finnes (som jeg veit , bare 1 opra), finnes Mange typer trance. så den dagen trance dør ut, er vel du fårhåpentlig vis dau Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hvis du ser på creditten på slutten av filmen, så ser du at han heter Bert Töpelt, som har fantastiske 6660 treff på Google - bortimot alle er kun ifra Tom's Hardware. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Det er det beste jeg har hørt i DAG! :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 hehe han som har laga filmen heter vel Bert Töpelt. hvertfall som jeg har fått med . men takk får hjelpen _________________ Lev farlig, dø ung, bli ett vakkert lik that`s Suzuki POWER [ Denne Melding var redigert av: Krishell på 2002-09-08 03:21 ] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 L O L bedre fattig og berømt enn rik og ukjent?? siste er jo knall bra!! Du er rik du kan kjøpe ka du vil og likevel gå i gaten og ingen plager deg eller noe. Mer genialt kan det ikke være. anyways sorry eg vet ikke kem som har laget sangen dermed burde eg ha holdt kjeft men men. Eg er ikke den største fansen av den type musikk men det finnes noen sanger som er bra. Har ca 90 sanger av sjangeren. men den sangen du snakker om var faktisk ELENDIG!! Har forresten laget 2 "techno" sanger selv på pc'n for å prøve om det gikk og ble imponert over ko enkelt det faktisk var. LOL de ble ganske bra ja. STOLT!!!!! [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-09-08 03:24 ] Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 hehe genialt! tecno er enkel musikk. kansje derfor folk liker den. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Enkel musikk for enkle sjeler Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Vel smaken er som baken :wink: Det gjelder også når det gjelder musikksmak. Men det slår meg ofte at det er lite av tekno- og popverdnen produserer i dag, som kommer til å stå igjen som enestående når historien summes opp for eksempel 100 år. Tviler i det hele tatt på om Dj. Jürgen, med likemenn, kommer til å bli nevnt i en bisetning. Til det er det alt for mange artister og band. Pioneer-tiden er desverre over og de kommersielle krefter har i dagens samfunn fritt spillerom. Vel, vel... Dette var ingen kritikk verken mot tekno eller noen som liker dette, bare et kort forfattet skråblikk på dagens musikkverden. Og du verden, så off-topic :smile: Magnus Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Forresten de sangene eg har er geniale til spill som CS og SOF2 i multiplayer. Bra er de til å danse også. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 SnowDOG_ hadde vært en ære og ha dine sanger på min pc! legg ut en url så legger jeg de på maskina og deler Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Har de på hdd men vet ikke kordan eg skal gi den til deg siden verken msn eller irc sender ut filer. Måtte nesten fått mail add din eller så kunne du laste fra meg via en av hubbene på Direct connect. :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 [e-post fjernet av moderator] <--- kast den over ditt!! [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-09-08 11:32 ] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 ehhhhhh? The original message was received at Sun, 8 Sep 2002 03:37:52 +0200 (MEST) from -IP.dd.nextgentel.com [iP] ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- [fjernet] (expanded from: <[fjernet]>) ----- Transcript of session follows ----- ... while talking to mx17.hotmail.com.: >>> MAIL From:<[fjernet]> SIZE=5942615 <<< 552 Message size exceeds fixed maximum message size 554 [fjernet]... Service unavailable [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-09-08 11:34 ] Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 prøv nå da... skulle være fiksa Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 drit! det funker ikke. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Den musikken du hørte har toms hardware guide rippet fra en annen kar, ble opprinnelig laget i 1995. Hvis du laster ned modplug tracker fra http://www.modplug.com så følger den orginale låten med, heter aryx.s3m Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 03:29, SnowDOG_ skrev:Har de på hdd men vet ikke kordan eg skal gi den til deg siden verken msn eller irc sender ut filer. Måtte nesten fått mail add din eller så kunne du laste fra meg via en av hubbene på Direct connect. :smile: Da var nytt for meg at ikke en kan sende filer med irc og msn! Jeg ville sjekka en gang til hadde jeg vært deg, for det er nemlig fullt mulig... :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Endelig blei forumet oppnet igejn. skjønner ikke hva de rota med men. er det noen nå som veit hva sangen heter? Syntes den var litt kul. enkel en kul Lenke til kommentar
div_ Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Prøv og mail dem og spør om navn på Melodien på filmsnutten?? Flere alternativ: URL: http://www.tomshardware.com/site/media/contact_us.html [ Denne Melding var redigert av: div_ på 2002-09-08 22:06 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 03:09, Grimmy skrev:Jeg ville heller død fattig men berømt, enn ukjent men rik. Penger er ikke alt her i verden. Tenk at det er enda folk i dag som hører på Mozart, Vivaldi, Joplin, Bach. De var kanskje ikke like rike som Bill Gates, men musikken deres lever videre den dag i dag. Den tyder på kvalitets musikk! D.J. Jørgen er vel glemt allerede i dag, hvis ikke så kjenner vi ikke til aliaset neste år. Tidløs musikk, smak på det begrepet. Alle for ha sin musikksmak, og musikksmaken sier litt om personligheten. Jeg vil si du er en meget enkel person... (tolk det som du vil)Gleder meg til tranz og techo faller i glemmeboken. Sorry m8 men slikt kaller jeg trangsynthet. Det er en folkesykdom de fleste Nordmenn lider av. DJ´s har tilført dagens musikk veldig mye, særlig etter at de begynte å lage ting selv istedet for å bare mixe og adde FX og compression till death - BOOM BOOM BOOM med Sony klokker som er laget for å presse ut max bass og lydnivå som sprenger et par blodkar i hjernen for hver takt. Ops, gikk i fella sjæl gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå